خدمات رسانی شهرداری ارومیه در ایام اجتماع عظیم اربعین حسینی

ارومیه(پانا)-مدیر اجرایی موکب صاحب الزمان (ع) شهرداری ارومیه از اجرای برنامه‌های گسترده و پرشور خدماتی و فرهنگی این موکب در ایام اجتماع عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات رسانی شهرداری ارومیه در ایام اجتماع عظیم اربعین حسینی

محرم تیزکار با بیان اینکه خدمت ‌رسانی به زائران اربعین حسینی از توفیقات مهم شهرداری ارومیه طی هرسال است، اظهار کرد: امسال همانند سال گذشته موکب صاحب الزمان (ع) شهر ارومیه با اجرای برنامه‌های گسترده خدماتی و فرهنگی در خدمت عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) است .

وی با بیان اینکه بسته های خدماتی و فرهنگی به زائرین حسینی در موکب صاحب الزمان (ع) شهرداری ارومیه ارائه خواهد شد ، افزود: 60 نیروی خدماتی و اجرایی شهرداری ارومیه در موکب صاحب الزمان (ع) مشغول فعالیت خواهند بود .

مدیر اجرایی موکب صاحب الزمان (ع) شهرداری ارومیه با اعلام اینکه موکب صاحب الزمان از 25 مهر ماه جهت ارائه خدمات به زائران حسینی اعزام می شوند، گفت: این موکب به مدت دو هفته در شهر سامرا مشغول به ارائه خدمات به زائران حسینی خواهند بود.

تیزکار با اشاره به ارائه بسته های خدماتی به زائران ،ادامه داد: با استقرار و فعالیت آشپزخانه موکب، روزانه به 10 هزار نفر در وعده‌های غذایی مختلف خدمات ارائه می شود که از محل کمک ها و نذورات خیرین است.

مدیر اجرایی موکب صاحب الزمان (ع) شهرداری ارومیه با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی موکب صاحب الزمان (ع) شهرداری ارومیه اظهار کرد: ایجاد فضای معنوی، اقامه اول وقت و جماعت نمازهای یومیه، پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، توزیع بسته های فرهنگی و خدمت ‌رسانی به مردم از جمله مهم‌ترین مواردی است که انجام می شود.

تیزکار ادامه داد: یک دستگاه تریلی و 9 دستگاه کامیون جهت خدمات دهی به زائران اجتماع عظیم حسینی به مرز اعزام می شوند.

وی با اشاره به مشارکت و همراهی مردم و خیرین ، عنوان کرد: با استقبال خیرین و مشارکت های مردمی شاهد برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی خواهیم بود .

مدیر اجرایی موکب صاحب الزمان (ع) شهرداری ارومیه با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین رزمایش تشیع و باشکوه ترین مراسم معنوی است، خاطرنشان کرد: امسال با هماهنگی های به عمل امده 13 موکب از استان آذربایجان غربی جهت اجرای برنامه‌های گسترده و پرشور خدماتی و فرهنگی در ایام اجتماع عظیم اربعین حسینی کربلای معلی فعالیت می کنند که موکب شهرداری ارومیه در شهر سامرا مستقر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار