معاون سازمان اداری و استخدامی خبر داد

اطلاعات حقوق مدیران مجلس و صداوسیما در سامانه ثبت نشده است

تهران (پانا) - معاون سازمان اداری و استخدامی با اشاره به ثبت اطلاعات ۹۴۹ دستگاه در سامانه ثبت حقوق و مزایا می‌‌گوید هنوز سازمان صدا و سیما و مجلس اطلاعات مربوط به خود را در سامانه مذکور بارگذاری نکرده‌اند.

کد مطلب: ۸۶۲۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعات حقوق مدیران مجلس و صداوسیما در سامانه ثبت نشده است

به گزارش سازمان اداری و استخدامی کشور، صدری نوش‌آبادی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران دستگاه‌ها به‌منظور فراگیری شیوه کار با این سامانه ثبت حقوق و دستمزد، اظهار کرد: تاکنون ۹۴۹ دستگاه از ۱۵۱۲ دستگاهی که باید اطلاعات خود را در این سامانه ثبت می‌کردند، قوانین و مقررات و لیست کارکنان خود را در این سامانه درج کرده‌اند ضمنا تعداد ۴۵۰ دستگاه از قوه مجریه لیست حقوق و مزایای کارمندان خود در سامانه وارد کرده‌اند.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و سازمان حسابرسی به عنوان دستگاه‌های ناظر بر اجرای درست این قانون یاد کرد و افزود: دستگاه‌های مذکور نیز جزء آنهایی هستند که هنوز اطلاعات خود را وارد نکرده‌اند.

صدری همچنین ادامه داد: بسیاری از دستگاه‌های خارج از قوه مجریه از جمله سازمان صدا و سیما و مجلس شورای اسلامی نیز اطلاعات مربوط به خود را در سامانه مذکور بارگذاری نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت بارگذاری با خود دستگاه‌ها و امر نظارت بر آن به عهده دستگاه‌های نظارتی کشور است، خاطر نشان کرد: ما معتقدیم همه دستگاه‌های اجرایی باید در برابر این قانون تمکین کنند و خود سازمان اداری و استخدامی کشور که مسئولیت طراحی این سامانه عهده‌دار بوده است به تمام و کمال، ادای وظیفه کرده و نسبت به درج حقوق و دستمزد نیروهای انسانی و مدیران مجموعه خود اقدام کرده است.

وی درخصوص اینکه این سامانه چه زمان در دسترس عموم مردم خواهد بود؟، گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور در ابتدای مهرماه بخشنامه‌ای به دستگاه‌ها ابلاغ کرده و خواسته است که گزینه مشاهده پرداختی مدیران در سطح مدیر کل و بالاتر را در سامانه خود تعبیه کنند تا در مهر ماه قابل فعال شدن باشد.

صدری اضافه کرد: دسترسی عموم مردم به سامانه منوط به مصوبه هیات وزیران است که پیش‌نویس آن تهیه شده و در کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک به تصویب رسیده است و اکنون نیز در دستور کار دولت قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار