تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز ۲»: ۱۸ روز اخیر سخت‌ترین روزهای پروژه بود

تهران (پانا) - سید محمود رضوی تهیه‌کننده فیلم «ماجرای نیمروز ۲ - رد خون» از سختی‌های تولید برخی سکانس‌های این فیلم گفت.

کد مطلب: ۸۶۲۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تهیه‌کننده  «ماجرای نیمروز ۲»:  ۱۸ روز اخیر سخت‌ترین روزهای پروژه بود

سید محمود رضوی تهیه‌کننده فیلم «ماجرای نیمروز ۲ - رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که این روزها در کرمانشاه در حال فیلمبرداری است، با انتشار عکسی از خودش در پشت صحنه، از سختی‌های تولید برخی سکانس‌های این فیلم گفت و از تیم تولید و مردم روستاهای استان کرمانشاه تشکر کرد.

در متن اینستاگرامی سید محمود رضوی آمده است:

«سلام علیکم

«ماجرای نیمروز ۲» یا همان «رد خون» از نظر سنگینی و بزرگ بودن پروژه با تمام کارهای قبلی موسسه سیمای مهر قابل مقایسه نیست.

از روزی که فیلمبرداری شروع شده هر روز آن سخت و طاقت‌فرسا بوده و هست، اما ۱۸ روز اخیر سخت‌ترین روزهای پروژه بود که به لطف خدا خوب پیش رفت.

روزهایی که سکانس‌های پر بازیگر همراه با بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروهای زرهی سبک و سنگین و روزانه چند صد هنرور و بعد از تمرین‌های فراوان باید اجرا می‌شدند، ولی به علت بعد مسافت از محل اسکان تا محل فیلمبرداری، کل تیم ۱۵۰ نفره ما وقت کافی برای استراحت نداشتند و بی اغراق می‌توانم بگویم کمتر از ۴ ساعت در روز فرصت استراحت پیدا می‌کردند، اما همه با هم و خستگی‌ناپذیر تمام تلاش خود را به کار بستند تا کار به نحو احسن و با بهترین کیفیت و بهترین خروجی پیش برود و سکانس‌های مهم و سخت فیلم، اجرا شود.

خدا را شاکرم و دست تک تک افراد گروه خوب «ماجرای نیمروز ۲، رد خون» را می‌بوسم که اینگونه از جان گذشته این روزها را سپری کردند.

البته روزهای سخت ما همچنان ادامه دارد و ما تا ۲ ماه دیگر با هم هستیم اما این روزها چیز دیگری بود!

همچنین باید از مردم خونگرم و همراه روستای کسان ترازگ، ترازگ عبدالله، میلگه سیاسیاه و روستاهای اطراف هم یاد کنم که در طول این مدت زندگی روزمره، رفت و آمد و راه‌های مواصلاتی آنها به علت حضور ما مختل شده بود اما غیر از همراهی و صبوری چیزی از این مردم ندیدیم.

تقدیر و تشکر از مسئولین شهرستان اسلام‌آباد و استان کرمانشاه هم بسیار است که باید حضوری به انجام آن بپردازم.

اما این متن را نوشتم برای یادآوری یک نکته مهم اول برای خودم و بعد برای همراهانم در ماجرای نیمروز، که یادمان باشد هر اتفاق خوبی برای این فیلم چه در اجزاء و چه در کل بیفتد محصول یک کار تیمی قوی، همراه و مصمم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار