احداث کارخانه شمش طلا ونقره با سرمایه گذاری چین در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیرکل دارایی وامور اقتصادی آذربایجان غربی گفت:یک هیات چینی برای احداث کارخانه شمش طلا و نقره آماده سرمایه گذاری در آذربایجان غربی است.

کد مطلب: ۸۶۲۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
احداث کارخانه شمش طلا ونقره با سرمایه گذاری چین در آذربایجان غربی

مدیرکل دارایی وامور اقتصادی آذربایجان غربی گفت: یک سرمایه گذار چینی با حضور در اداره کل امور اقتصادی، برای سرمایه گذاری در حوزه تولید شمش طلا و نقره هرکدام به ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرم در سال و با فن‌آوری روز دنیا و بصورت الکترولیز و خالص سازی ۹۷/۹۹ درصدی و از طریق ذوب سلولی و استحصال طلای ۹۹/۹۹ درصدی اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود:مذاکرات فشرده‌ای برای همکاری در این راستا صورت گرفته است.

غفارپور با بیان اینکه کلیه مراحل مربوطه از زمان درخواست سرمایه‌گذار تا صدور مجوز سرمایه‌گذاری خارجی از طریق مرکز خدمات سرمایه گذاری استان صورت می‌گیرد، گفت: با ارائه اطلاعات سرمایه گذار در فرم درخواست پذیرش سرمایه گذاری، تمامی مراحل از طریق مرکز پیگیری و اقدام خواهد شد.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری، افزود: با ارائه درخواست از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری، پروسه اخذ مجوز‌های لازم برای این طرح کلید خواهد خورد.

غفار پور گفت:زمین مورد نیاز پروژه از لحاظ امکان تأمین زیرساخت‌های لازم با بررسی اعضاء مورد بحث قرارگرفت تا انتخاب نهایی در این خصوص انجام شود.

همچنین مقرر شده است جهت استفاده از تجربیات کارخانه مشابه تولید طلاءدر ورزقان استان آذربایجان شرقی نیز بازدیدی بعمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار