با حضور چهار استان کشور؛

رزمایش شرایط اضطراری وبحران در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - با حضور چهار استان کشور رزمایش شرایط اضطراری با دو سناریوی آتش سوزی در سکوی بارگیری فرآورده‌های نفتی ویکی از مخازن بنزین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش شرایط اضطراری وبحران در اردبیل برگزار شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در این مراسم اظهار داشت: برگزاری سالانه این رزمایش با هدف ارتقای آمادگی و هماهنگی نیروهای امداد و احصای نقاظ ضعف و قوت برگزار می‌شود که خوشبختانه دستاوردهای مطلوبی را نیز به دنبال دارد .

سیدحجت مدنی با اشاره به این که استان‌های زنجان، گیلان و آذربایجان شرقی به عنوان استان‌های معین در این رزمایش حضور یافته‌اند بیان کرد: با حضور این استان‌ها برای مقابله با هر گونه شرایط بحرانی اجرای عملی برنامه‌ها مبنای کار قرار گرفت تا بتوانیم توانمندی واکنش سریع نیروها را محقق کنیم .

وی بیان کرد: در چنین مانورهایی علاوه بر بکارگیری انواع راهکارهای جدید اطفای حریق و سنجش میزان آمادگی و ضریب خطای عوامل اجرا کننده مانور، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و اورژانس، و نیروهای امداد ما یک نظر اجمالی در خصوص نیروهای امدادی استان به دست آوردیم که نیاز است تا برای مقابله با بحران‌های احتمالی در سطح استان در صدد تقویت آنها باشیم .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار کرد: باید آمادگی‌های لازم برای جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه احتمالی را داشته باشیم تا در صورت وقوع هر گونه حادثه به جای گم کردن دست و پاهایمان اقدامات لازم را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار