مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری :

ارتقا سلامت دختران باید بیش از این مورد توجه واقع شود

ارومیه(پانا)-مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گفت :ارتقا سلامت دختران باید بیش از این مورد توجه واقع شود.

کد مطلب: ۸۶۲۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا سلامت دختران باید بیش از این مورد توجه واقع شود

شهلا تاجفر در نشست مشترک دفتر امور بانوان و خانواده با مدیران حوزه تربی تبدنی روستایی و عشایر که در استانداری برگزار شد گفت : دختران امرو زتربیت کنندگان نسل آینده هستند و نیاز بیشتر به ورزش دارند لذا باید دستگاههای متولی برای ارتقا سلامت دختران بیش از پیش دست به دست هم دهند و در این خصوص برنامه ریزی کنند.

وی افزود: متاسفانه در برخی مدارس روستایی به ساعت ورزش اهمیت چندانی داده نمی شود که این امر باید از سوی متولیان امر نظارت و برنامه ریزی های لازم برای بهتر برگزار شدن این ساعات ورزش انجام شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه شعار امسال هفته ملی «سلامت بانوان ایران» که از 24 تا 30 مهرماه برگزار می شود ،" حرکت برای سلامت زنان "اعلام شده است ، افزود: هفته ملی «سلامت بانوان ایران» همه ساله در هفته پایانی مهرماه با هدف اطلاع رسانی و حساس سازی گروههای مختلف جامعه در خصوص اولویتهای سلامت زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و شیوع کم تحرکی در جامعه زنان کشور و تاثیر آن بر کلیه ابعاد سلامت، موضوع فعالیت فیزیکی را به عنوان محور اصلی پویش فوق انتخاب کرده است.

معاون ورزش و جوانان استان هم با اشاره به راه اندازی و فعالیت ۷۰ خانه ورزشی روستایی در روستاهای کم برخوردار استان گفت: این خانه ها با امکانات مناسب ورزشی ارائه شده و با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال تعداد این خانه ها به ۱۴۵ مورد افزایش خواهد یافت.

او همچنین با تشریح برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی در استان گفت:پیاده روی دختران دانش آموز، تجلیل از باشگاه های ورزشی ،پیاده روی مدیران و مسئولین ادارات و برپایی نمایشگاه دستاوردهای ورزشی استان از جمله مهم ترین برنامه های این هفته است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار