برگزاری اولین جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان در ورامین

ورامین(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: ‌13 آبان برگ زرینی ازهویت دینی وملی ماست که باید به بهترین شکل برگزار شود

کد مطلب: ۸۶۲۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه هماهنگی  راهپیمایی 13 آبان در  ورامین

اولین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان با حضور مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش ورامین درسالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش ورامین تشکیل شد.

این گزارش حاکیست دراین جلسه ابتدا امیر محمدی مدیرآموزش وپرورش ضمن اعلام برنامه های 13 آبان تاکید کرد : 13 آبان برگ زرینی از هویت دینی و ملی ماست و باید به بهترین شکل برگزار شود.

محمدی تصریح کرد: مردم مسلمان و انقلابی شهرستان ورامین همگام با امت خدا جوی ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان فریاد استکبار ستیزی سر خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه باید سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دانش آموزان تبیین شود، افزود: دانش آموزان باید در راستای سیاست های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اهداف دولت تدبیر و امید حرکت نمایند.

این مسئول ازکلیه اقشار و آحاد مردم بخصوص مردم شهید پرور ورامین، دانش آموزان و فر هنگیان دعوت کرد با حضور پرشور در مراسم ۱۳ آبان بار دیگر با آرمان های امام شهیدان ،مقام معظم رهبری بیعت و تجدید میثاق نمایند

در ادامه محمود ملایری معاون پشتیبانی این مدیریت گفت: 13 آبان یک روز ویژه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و دانش آموزان باید بدانند که پایه های میز مسئولین آغشته به خون شهداست و دانش آموزان با درس خواندن باید در مسیر درست رهرو راه شهدا باشند.

وی گفت: با استفاده از نمایشگاه های فرهنگی می توان شوق و انگیزه بیشتری در میان دانش آموزان در روز راهپیمایی ایجاد نماییم .

گفتنی است پیش از سخنان مدیر آموزش و پرورش ورامین عباس سیلسپور معاون پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت برنامه های ستاد بر گزاری 13 آبان را اعلام و اعضای ستاد مربوطه نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با نحوه برگزاری اعلام داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار