پنجمین دوره المپیاد و پارالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای در تبریز افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: تشکیل کمیته‌های تخصصی المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در تبریز

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تشکیل کمیته های تخصصی المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای نواحی و مناطق استان خبر داد و گفت: هدف اصلی شناسایی و استعداد یابی دقیق و تخصصی قهرمانان ملی و بین‌المللی در ورزش است.

کد مطلب: ۸۶۲۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: تشکیل کمیته‌های تخصصی المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در تبریز

جعفر پاشایی در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد و پارالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای ضمن تبریک و قدردانی از ورزشکاران پارالمپیاد های ورزشی که در سطح بین المللی درخشیده اند، مسیر اصلی آغاز حرکت قهرمانان ملی را مدرسه عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با عنوان کردن شعار هفته پیوند اولیا و مربیان با عنوان" خانواده دانا، دانش اموز توانا" ، تصریح کرد: بی شک این مهم در بستری بنام مدرسه زندگی رخ خواهد داد.

وی از مدیران مدارس عادی و استثنایی زمینه سازی مشارکت دانش آموزان در کلاس های تربیت بدنی را خواستار شده و افزود: دانش آموز توانا ضمن اینکه درس و مشق را محور اصلی قرار می دهد برای فعالیت های ورزشی نیز برنامه ریزی می کند.

پاشایی از تشکیل کمیته های تخصصی المپیاد ورزشی درون مدرسه ای نواحی و مناطق استان خبر داد و گفت: هدف اصلی شناسایی و استعداد یابی دقیق و تخصصی قهرمانان ملی و بین المللی در ورزش است.

نمایش "خواستن، توانستن است" توسط دانش آموزان استثنایی در پارالمپیاد

مریم خوشبخت نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولین آموزش و پرورش در حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه، بر خواستن، امیدواری و توانایی بعنوان رمز موفقیت تاکید کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان:ایجاد شادابی و نشاط،شناسایی استعدادها و به نمایش گذاشتن خواستن و توانستن دانش آموزان استثنایی از اهداف عالی پارالمپیاد ورزشی درون مدرسه است.

وی خاطرنشان شد: پنجمین دوره پارالمپیاد ورزشی در حالی افتتاح می شود که عزم راسخ شما دانش اموزان استثنایی در عرصه های مختلف علمی و ورزشی شاهد هستیم.

گفتنی است در این مراسم برنامه های مختلف ورزشی اجرا و سوگندنامه پارالمپیاد ورزشی درون مدرسه ای قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار