دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با فرماندهان نظامی

شهرری(پانا)- به مناسبت هفته نیروی انتظامی تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با فرماندهان نظامی شهرستان ری دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۶۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با فرماندهان نظامی

آیت الله محمدی ری شهری بیان کرد: اصولا هدف از تشکیل حکومت اسلامی، مبارزه با ضد ارزش ها و استقرار ارزش های انسانی و اسلامی در جامعه است، زیرا اگر هدف، اقامه عدل که در راس همه ارزش های اسلامی در جامعه است، نباشد به تعبیر مولای متقیان این حکومت از بی ارزش ترین اشیاء نیز بی ارزش تر خواهد بود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در تبیین فروع باید ها و نباید ها در نیروی انتظامی گفت: نخستین فرع برای اجرای ارزش های اسلامی، خودسازی است، زیرا تا انسان خود را نسازد نمی تواند جامعه را بسازد و در جامعه اثر بخش باشد، از این رو در نیروی انتظامی باید خودسازی علمی و عملی در همه زمینه ها انجام شود که این نکته هم شامل قوای بدنی است و هم شامل قوای معنوی و نیز تخصص های مورد نیاز در رشته های مختلف است.

آیت الله محمدی ری شهری گفت: نیروی انتظامی باید تا جای ممکن با عامه مردم بر اساس رفق و مدارا رفتار کند و البته برخورد با دشمنان نظام و اسلام و انقلاب باید با شدت و خشونت توام با متانت همراه باشد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار