مدیر کل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

تلاش های مذبوحانه دشمنان به نتیجه نمی رسد

بیرجند (پانا) - مدیر کل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر امروز دشمن تمام تلاش مذبحوانه خود را برای سرگونی حق و حقیقت به کار می برد به نتیجه نخواهد رسید و خوابی آشفته خواهد بود.

کد مطلب: ۸۶۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تلاش های مذبوحانه دشمنان به نتیجه نمی رسد

مدیر کل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار کرد: شهدا زنده اند و خوشا به حال آنها و خانواده آنها که زمینه سازی را برای رسیدن به حیات طیبه را در خانواده فراهم کردند.

وی افزود: ایران اسلامی و انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی رسید و ۴۰ سالی که قدم به قدم و لحظه به لحظه زمانش برای مردمانش زمینه ساز تکامل بود.
مدیر کل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: عظمت اسلامی در آیین تمام نمای ایران اسلامی متجلی شد و شما سربازان جان برکف دفاع کردید و ۴۰ سال با سرمایه گرانقدر خون شهدا سپری شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: پیمان با شهدا می بندیم که طی طریق آنها را خواهیم کرد و پرچم این انقلاب را به امام زمان خواهیم رساند.

وی تصریح کرد: اگر امروز دشمن تمام تلاش مذبحوانه خود را برای سرگونی حق و حقیقت به کار می برد به نتیجه نخواهد رسید و خوابی آشفته خواهد بود.

استاد دانشگاه فردوسی اذعان کرد: دست نشانده های دشمن حتی خواهند توانست چراع انقلاب ما را کمرنگ کنند چه برسد به اینکه این چراغ خاموش کنند.

شریعتی تصریح کرد: ما به اسرائیل، وهابیت و دست نشانده های نطام سلطه می گوییم شما به نتیجه ای نمی رسید و عظمت ما روزافزون است چرا که این انقلاب رهنمودهای امام، خون شهدا و ولی امر مسلمین جهان را دارد.

وی خاطرنشان کرد: آیا دشمنان نمی دانند که مسلمانان مظلوم یمن، سوریه و افغانستان از آنها به ستوه آمده اند و امیدشان به مردم انقلاب اسلامی است.

مدیر کل بانوان مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه همسر شهید بصیری پور از زبان مادران و همسران شهدا سخن گفتند، گفت: ما بیداری جهان اسلام را در آیین عظمت ایران شاهد بوده ایم.

شریعتی با اشاره به اینکه زنان و مردان این سرزمین سرمایه گذار این بیداری بودند، افزود:
دو هزار شهید در این استان شهید پرور برای عطمت اسلام تقدیم شده اند و روز به روز عظمت اسلام را بیشتر شاهد هستیم.

وی بیان کرد: مراسم اربعین در کربلای معلی بیداری جهان در آیینه قرآن و عترت است که صورت گرفته است.

استاد دانشگاه فردوسی تصریح کرد: امروز اگر دشمنان به بهانه های گوناگون بخواهند ایران اسلامی را از مسیر خود دور کنند نخواهند تواتست و نه مشکلات اقتصادی مردم ما را به زانو در می آورد و نه مشکلات دیگر.

شریعتی خاطرنشان کرد: کشوری که ۴۰ سال پیس قادر نبود کوچکترین ابزار را بسازد امروز در صحنه های مختلف علمی پیشرو است.

وی ادامه داد: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در راستای وحدت اسلامی گام بر می دارد و این مجمع در جهت تقویت اهداف وحدت در جهان حرکت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار