رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران

شهرداری برای اخذ مجوز های لازم برای نصب دکل‌های مخابراتی اقدام کند

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران اعلام کرد که شهرداری تهران و برخی نهادهای دولتی باید برای اخذ مجوزهای لازم در راستای نصب و استانداردسازی دکل‌های مخاربرای اقدام کنند.

کد مطلب: ۸۶۲۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری برای اخذ مجوز های لازم برای نصب دکل‌های مخابراتی اقدام کند

ناهید خداکرمی در نود و چهارمین جلسه شورا با اشاره به موضوع چگونگی نصب دکل‌های مخابراتی گفت: دکل‌های مخابراتی جزو ضروریات زندگی امروز است ولی در عین مفید بودن تشعشعات آن می‌تواند اثرات مخربی برای کودکان و زنان باردار داشته باشد.

وی ادامه داد: گرچه شرکت ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات شهر با وسواس خاصی موضوع نصب و استانداردسازی این دکل‌ها را دنبال می‌کنند و بسیاری از اپراتورها نیز دارای پروانه از شرکت ارتباطات رادیویی هستند اما بسیاری از دکل‌های موجود مربوط به نهادها و بانک‌ها و نهادهای انتظامی و شهرداری هنوز جهت اخذ مجوز و استانداردسازی نصب آن‌ها اقدام نکردند.

رئیس کمیته سلامت شورا گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم برای اخذ مجوزهای لازم برای این منظور اقدام کند. اخذ این مجوزها از آن جهت دارای اهمیت است که موجب کاهش دغدغه شهروندان برای خطرپذیری این دکل‌ها را فراهم آورد. اگر چه برخی دکل‌ها در اختیار نهادهای محافظ امنیت کشور است اما نهادهایی مانند شهرداری تهران باید برای اخذ مجوز اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار