جایزه 120 میلیون ریالی جشنواره ایران ساخت برای بهترین بازی ایرانی

تهران (پانا) - دومین دوره جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» از تاریخ 4 تا 8 دی ماه 1397 برگزار خواهد شد. این جشنواره با شعار«فناوری ایرانی در خدمت کسب و کار ایرانی» و با هدف «تولید محتوا برای حمایت از کالاها، محصولات و خدمات دانش بنیان» میزبان تولیدات ایرانی مخصوصا بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود.

کد مطلب: ۸۶۲۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جایزه 120 میلیون ریالی جشنواره ایران ساخت برای بهترین بازی ایرانی

بخش رسانه‌های دیجیتال دومین دوره جشنواره «ایران ساخت» در گروه‌های بازی‌های رایانه‌ای، وب سایت، شبکه‌های اجتماعی،‌ نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و کاربردی، نرم‌افزارهای تلفن‌ همراه و سامانه‌های هوشمند و IOT میزبان محصولات مختلف خواهد بود. همچنین ارسال بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

برای حضور هر چه بیشتر بازی‌های رایانه‌ای ایرانی در جشنواره ایران ساخت جوایز ارزنده‌ای برای این بخش در نظر گرفته شده است. بازی برگزیده در این جشنواره در کنار تندیس زرین و دیپلم افتخار، جایزه 120 میلیون ریالی در نظر گرفته شده برای بخش بازی‌های رایانه‌ای را هم دریافت خواهد کرد. همچنین از دو بازی دیگر نیز تقدیر می‌شود که این دو بازی نیز لوح سپاس و هدیه نقدی به ارزش 30 میلیون ریال دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که بازی‌های رایانه‌ای بزرگ‌ترین جایزه بخش رسانه‌های دیجیتال جشنواره ایران ساخت را به خود اختصاص داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار