بهسازی 130 واحد مسکونی روستایی در شهرستان کازرون

شیراز (پانا) - مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون با بیان مشخصات طرح های یاد شده گفت: 103 واحد مسکونی در این شهرستان در قالب طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستائی و 27 واحد نیز در قالب طرح بازسازی مناطق سانحه دیده با استفاده از تسهیلات و آورده متقاضیان بهسازی شده است.

کد مطلب: ۸۶۲۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی 130 واحد مسکونی روستایی در شهرستان کازرون

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، قاسم داوودی اضافه کرد: برای بازسازی 103 واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی و بازسازی 36 میلیارد و 668 میلیون ریال و برای بهسازی 27 واحد مسکونی خسارت دیده از سیل و سوانح بیش از 12 میلیارد ریال تسهیلات و آورده متقاضیان هزینه شده است .

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون براساس وظایف مندرج در ماده 7 اساسنامه‌ی قانونی بنیاد مسکن، در سال گذشته اقدام به تهیه‌ی طرح هادی برای 18 روستای شهرستان نمود گفت : در حال حاضر تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان کازرون دارای طرح هادی است.

وی تاکید کرد: عمران و توسعه در این شهرستان بدون توقف ادامه دارد، اغلب روستاهای شهرستان خدمات توسعه و عمران را گرفته اند اما همچنان ، بنیاد مسکن موظف به اجرای طرح هادی و اصلاح معابر روستایی است و این فعالیت را به منظور نیل به اهداف ایجاد زمینه‌ی توسعه و عمران روستاها، بهبود وضعیت کالبدی و شرایط زیست روستائیان به انجام می رساند.

به گفته وی در پی اجرای این اهداف بنیاد مسکن کازرون در سال 1396 به دنبال تخصیص اعتبارات بهسازی اقدامات مناسبی را انجام داده است. این اعتبارات در حوزه توسعه روستایی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد : از محل اعتبارات استانی 8 میلیارد و 285 میلیون ریال ، از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز 5 میلیارد ریال ، از محل اعتبارات حوادث یک میلیارد و 500 میلیون ریال ، از محل اعتبارات توازن 952 میلیون ریال و از محل اعتبارات ردیف 9 میلیارد و 911 میلیون ریال به این شهرستان اختصاص یافته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار