4100میلیارد ریال برای توسعه روستاهای آذربایجان غربی هزینه شد

ارومیه (پانا)- سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان غربی گفت: چهار هزار و 100 میلیارد ریال طی پنح سال فعالیت دولت تدبیر و امید برای توسعه روستاهای استان هزینه شده است.

کد مطلب: ۸۶۲۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
4100میلیارد ریال برای توسعه روستاهای آذربایجان غربی هزینه شد

عارف خدرلو سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان غربی در جمع دهیاران منتخب آذربایجان غربی با بیان اینکه وضعیت روستاها در دولت تدبیر و امید متحول شده است، بیان کرد: دولت معتقد به توسعه و افزایش سطح آگاهی مردم در روستاهاست.

خدرلو با بیان اینکه دولت در تلاش است تا پایان عمر قانونی خود تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در آذربایجان غربی را از نعمت گاز بهره مند سازد، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه ای به توسعه روستاها دارد و باید اذعان کنیم که وضعیت روستاها قبل و پس از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به مشترک بودن بسیاری از مشکلات روستاها در آذربایجان غربی بیان کرد: پراکندگی روستاها در این استان یکی از عمده مشکلات برنامه ریزی برای توسعه است.

خدرلو با بیان اینکه نشست هم اندیشی دهیاری های آذربایجان غربی هر 6 ماه یکبار برگزار می شود، گفت: لزومی به برگزاری این نشست در مرکز استان نیست و می توان آن را در سایر شهرستان ها نیز برگزار کرد.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان غربی همچنین حضور اساتید دانشگاهی در نشست مشورتی دهیاری ها را موجب تقویت مباحث و ارائه راهکارهای عملی برای برطرف ساختن مشکلات دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار