44 تن گوشت قرمز و سفید در بازار نقده توزیع شد

ارومیه (پانا)- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم در این شهرستان وجود ندارد، گفت: 44 تن گوشت قرمز و سفید در بازار این منطقه توزیع شده است.

کد مطلب: ۸۶۲۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
44 تن گوشت قرمز و سفید در بازار نقده توزیع شد

قربان انوشه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده افزود: از این میزان، 32 گوشت مرغ با قیمت 67 هزار و 500 ریال /6750 تومان/، 10 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت 290 هزار ریال /29 هزار تومان/ و 2 تن گوشت گرم گوسفندی نیز با قیمت 375 هزار ریال /37 هزار و 500 تومان/ توزیع شده است.

انوشه ادامه داد: همچنین تاکنون حدود 50 تن روغن در بازار نقده توزیع شده و بیش از 20 تن روغن ذخیره در انبارهای این شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای توزیع اقلام مورد نیاز وجود ندارد، بیان کرد: طرح تنظیم بازار از اوایل مرداد سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده افزود: این سازمان برنامه های متعددی برای نظارت بر بازار دارد و پنج بازرس در این رابطه در سطح شهرستان نقده فعال است.

انوشه بیان کرد: سامانه مردمی 124 این شهرستان آماده دریافت انتقادات و شکایات مردمی است و شهروندان می توانند به صورت 24 ساعته شکایت های خود را در این سامانه ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار