معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی :

شادی و نشاط یادگیری را افزایش می دهد

بجنورد (پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی در گردهمایی گروه های آموزشی درس تربیت بدنی گفت: شادی و نشاط یادگیری را افزایش می دهد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شادی و نشاط یادگیری را افزایش می دهد

معاونت تربیت بدنی و سلامت حسن لنگری ضمن تاکید بر ایجاد فضایی شاد و با نشاط برای دانش آموزان بیان داشت: شاد بودن پیش نیاز موفقیت است.

وی بر استرس زدایی از محیط مدرسه تاکید نمود و افزود: معلم ورزش باید با دانش آموزانش دوست باشد و حلال مشکلات روحی و روانی آنها باشد.

لنگری ادامه داد: ما معلمین درس تربیت بدنی پیشرو در آموزش همراه با لذت هستیم و تخلیه مثبت هیجانات در زنگ ورزش هنگام فریاد زدن در زمان کسب یک موفقیت، می تواند انرژی دانش آموز را تخلیه کند تا با آرامش بیشتری در خانه و مدرسه حاضر شود.

وی خوش بین بودن و مثبت اندیش بودن را از خصایص افراد موفق دانست و اضافه کرد: معلم ورزش با الگو قرار دادن رفتار های مثبت خود برای دانش آموزان از انها در برابر آسیب های اجتماعی محافظت می کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی از همکارانش در مدارس خواست تا با صحبت کردن در خصوص شادی و نشاط در جلسات شورای دبیران فضای حاکم در تمام کلاس ها را تلطیف نمایند.

وی همچنین بر تقسیم به جا و عادلانه ی تجهیزات ارسال شده به شهرستان ها، در مناطق و مدارس محروم تاکید نمود.

مهدی خطیب زاده رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی معاونت نیز ضمن تاکید بر استفاده بیشتر از کتاب راهنمایی درس تربیت بدنی توسط معلمین ورزش مدارس گفت: در عصر حاضر اشتراک علم و دانش جزو ضروریات است و به نقش گروه های آموزشی در ارتقاء کیفیت آثار همکاران در جشنواره روش های برتر تدریس اشاره نمود.

وی بیان داشت: خوشبختانه ما تنها استانی هستیم که در بحث آموزش آموزگاران پایه از نظر کمی فراتر از تعهدمان به وزارت متبوع عمل نموده ایم.

خطیب زاده تصریح نمود: از سرگروه های آموزشی انتظار می رود تا در بازدیدها برسی نمایند که تا چه حد آموزش به آموزگاران پایه، مثمرثمر بوده وچه نتیجه ای در برداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار