با حضور اعضای اعضا کمیته فرهنگیان و دانش آموزان آموزش و پرورش:

اولین جلسه کمیته استانی فرهنگیان و دانش آموزان گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه برگزار شد

زنجان (پانا) - اولین جلسه کمیته استانی فرهنگیان و دانش آموزان گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه با حضور اعضاء در سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کمیته استانی فرهنگیان و دانش آموزان گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه برگزار شد

در این جلسه مریم رشتچی ضمن تقدیر از حضور اعضاء به بیان اهمیت و جایگاه 13 آبان در بالندگی و تحکیم انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: کارگروه فرهنگیان ودانش آموزی استان همسو با دیگر کارگروه ها برنامه های خود را برای گرامیداشت چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح ادارات و مدارس برنامه ریزی کرده است و در اجرای فعالیت های مد نظر، همکاری و مشارکت دیگر دستگاه های متولی را خواستاریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، افزود: در این راستا و در اجرای برنامه ها، مهمترین هدف اشاره به دستاوردها و موفقیت های بزرگ انقلاب اسلامی است و سپردن اجرای برنامه ها به خود دانش آموزان نیز با هدف تقویت روحیه انقلابی گری از دیگر اهداف ما می باشد .

در ادامه جلسه محمود عباسی نیز با اشاره به اهمیت یوم الله 13 آبان که انقلاب دوم در تاریخ جمهوری اسلامی نامیده می شود گفت: در13 آبان 3 رویداد مهم اتفاق افتاده است که عبارتند از: تبعید امام خمینی(ره)،کشتار دانش آموزان وتسخیرسفارت آمریکا.

وی تصریح کرد: هر یک از این 3 اتفاق در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند و هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز "روز ملی مبارزه با استکبار" نامیده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: امیدوایم مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی بخصوص جامعه فرهیخته ی فرهنگی و دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم با حضور حداکثری و پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان ماه سال جاری، مثل همیشه اقتدار و عزت ایران رابه جهانیان نشان دهند.

عباسی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل و همکارانی که در اجرای باشکوه راهپمایی سال 96 همکاری داشتندابراز داشت: به صورت ویژه از آموزش و پرورش ناحیه 2 جهت اجرای سرود همگانی و شرکت اتوبوسرانی و شهرداری زنجان جهت همکاری در ایاب و ذهاب گروه سرود تقدیر می نماییم.

وی در ادامه خواستارهمکاری همه ارگان ها و دستگاه ها ی ذیربط در برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی 13 آبان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار