افتتاح مرکز رشد پارک علم و فناوری ارومیه

ارومیه(پانا)-مرکز رشد پارک علم و فناوری ارومیه افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز رشد پارک علم و فناوری ارومیه

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم گفت: این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع با هزینه 25 میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است.


حسن حیدری ادامه داد: عملیات اجرایی این مرکز از سال 1388 شروع شده ولی به دلیل بی توجهی مسوولان بلاتکلیف مانده بود.


وی افزود: از سال 1394 با حمایت دولت تدبیر و امید، عملیات احداث این مرکز آغاز شد و با سرعت زیاد ادامه یافت.


وی اضافه کرد: 84 شرکت و واحد فناور دانش بنیان در این مرکز استقرار دارند و علاوه بر اجرای ایده های علمی و فناورانه، به تولید محصولات نوین می‌پردازند.


پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه گذار بپردازد.


مدیران این پارک در تلاش هستند تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کنند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشند.


از سال 1396 تاکنون 12 رویداد شتاب ' استارت آپ ویکند ' با حمایت پارک علم و فناوری در آذربایجان غربی برگزار شده است و در مجموع 39 ایده منتخب در مراکز رشد مراحل نخست اجرایی را طی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار