700 جلد کتاب به کتابخانه شوط اهدا شد

ارومیه (پانا)- مدیر کتابخانه عمومی شوط با اشاره به اینکه بیش از یکهزار و 250 نفر عضو این کتابخانه هستند، گفت: از ابتدای امسال 700 جلد کتاب که در برخی موارد بسیار نفیس بوده به این مرکز اهدا شده تا در دسترس عموم قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
700 جلد کتاب به کتابخانه شوط اهدا شد

مهدی فرج زاده مدیر کتابخانه عمومی شوط افزود: در حال حاضر نزدیک به 18 هزار جلد کتاب در کتابخانه شهرستان شوط موجود و قابل استفاده همه شهروندان و اعضاست.

وی از ایجاد بخش مجزا برای کودکان کتاب دوست در شوط خبر داد و اضافه کرد: حدود سه هزار نسخه کتاب در این بخش در دسترس مشتاقان کتاب نونهال قرار دارد.

فرج زاده ادامه داد: بخش نوسوادان، کتب دفاع مقدس، بخش شنیداری و دیداری، سالن مطالعه، بخش اینترنت، بخش کتاب مرجع و کودکان از قسمت های مختلف این کتابخانه به شمار می رود.

مدیر کتابخانه عمومی شوط بیان کرد: به تمامی اعضا، کارت عضویت یکساله صادر می شود که با استفاده از این کارت می توانند در هر جای کشور از امکانات کتابخانه‌ها برخوردار شوند.


وی افزود: کلیات، علوم عمومی، فلسفه و روانشناسی، ادیان، علوم اجتماعی، زبان، علوم خاص، علوم محض، هنرو سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا از جمله عناوین و موضوعات کتاب های موجود در کتابخانه های پلدشت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار