معاون اقتصادی استاندار کردستان: بهره‌مندی از تکنولوژی نوین پخت، موجب ارتقا کیفیت نان مصرفی جامعه می‌شود

سنندج(پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان بهره‌مندی از تکنولوژی نوین پخت را موجب ارتقا کیفیت نان مصرفی جامعه دانست و گفت متاسفانه در حال حاضر تکنولوژی و تجهیزات برخی از خبازی‌ها از رده خارج شده است که باید با کمک بانک‌های عامل استان نسبت به نوسازی تجهیزات خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۸۶۲۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون اقتصادی استاندار کردستان: بهره‌مندی از تکنولوژی نوین پخت، موجب ارتقا کیفیت نان مصرفی جامعه می‌شود

حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در کارگروه اصلاح نظام یارانه گندم و آرد و نان استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری ضمن تاکید برلزوم آموزش کارگران خبازی های استان، با بیان این مطلب اظهار داشت:برای افزایش سطح کیفیت نان تولید شده در استان آرد با کیفیت در اختیار خبازی‌ها قرار می‌گیرد پس باید نان با کیفیت و بهداشتی هم به مردم تحویل داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان افزود: در چند سال اخیر با تلاش های صورت گرفته عدم انطباق نان با استانداردها در استان کمتر شده و کیفیت نان هم روز به روز بهتر شده است.

فیروزی با بیان این نکته که به صورت میانگین قیمت نان ۲۲ درصد در استان کردستان افزایش یافته است در ادامه ابراز داشت: قیمت نان لواش با وزن چانه ۱۶۵ گرم به ۲۰۰ تومان، نان سنگک با وزن چانه ۴۵۰ گرم به ۷۰۰ تومان و نان بربری با وزن چانه ۴۵۰ گرم به ۶۵۰ تومان افزایش می یابد که این افزایش قیمت ها از روز چهارشنبه ۲۵ مهر در استان اعمال می شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: نان در مناطق کم برخوردار کشور بسیار با اهمیت است به همین دلیل افزایش قیمت آن بار روانی بر مردم دارد که نباید بگذاریم این افزایش قیمت به گونه ای باشد که تاثیر منفی بر روان مردم داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان در پایان گفت: تعداد خبازی های استان بسیار زیاد است که نباید به آسانی با ایجاد خبازی های جدید موافقت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار