رئیس سازمان دانش آموزی قم اعلام کرد

برگزاری منسجم جلسات مجامع سازمان دانش آموزی در قم

قم (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی قم گفت: جلسات منسجم مجامع سازمان دانش آموزی جهت پیشبرد اهداف با قدرت در حال پیگیری و اجراست.

کد مطلب: ۸۶۲۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری منسجم جلسات مجامع سازمان دانش آموزی در قم

ابوالفضل پورمحمدیان رئیس سازمان دانش آموزی قم در گفتگوی اختصاصی با پانا اظهار کرد: شاکله اصلی سازمان دانش آموزی مجامع آن است که اعضاء، مربیان، مدرسین و پیشکسوتان بدنه اصلی آن را تشکیل می دهند.

رئیس سازمان دانش آموزی قم تصریح کرد: این جلسات به صورت منظم در استان برگزار می شود و مدعوین حاضر در آن نیز به صورت منسجم با شرکت در آن نقطه نظرات خود را مطرح می کنند.

وی تأکید کرد: در سال جاری 3 جلسه در زمینه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی، 4 جلسه مجمع مربیان، 3 جلسه مجمع اعضاء، همایش توانمندی ها و اردوهای درون و برونی استانی در استان اجرا شده است که همه آنها به اعتلای سازمان دانش آموزی استان منجر خواهد شد.

پورمحمدیان بیان کرد: گروه ویژه پیشتازان دختر و پسر هم در استان در حال پیگیری است که به حمدالله تمرینات خود را جهت انسجام و آمادگی بیشتر شروع نموده اند.

دبیر شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان خاطر نشان کرد: دانش آموزان علاقمند مدارس که عضو سازمان دانش آموزی شوند نیز می توانند با عضویت در خبرگزاری پانا آموزش های مورد نیاز را کسب نمایند.

به گفته پورمحمدیان برنامه سازمان دانش آموزی حفظ داشته ها و سرمایه های مادی و معنوی خود از طریق پیشتازان است که با پیگیری برنامه های مصوب در شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان به منصه ظهور خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار