برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت :شهرداری تهران در راستای برنامه تقسیمات کشوری نمی‌تواند درحوزه شهرستان اسلامشهر ورود پیدا کند .

کد مطلب: ۸۶۲۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اسلامشهر

مسعود مرسل‌پور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان که با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اگر مسئولان پیش از اینکه مصوبات جلسات به دستشان برسد وظایفی که به آن‌ها محول شده را با جدیت پیگیری کنند قطعاً تأثیر بیشتری برای تولیدکنندگان و صنعتگران دارد.

وی در ادامه با تأکید بر برگزاری نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت صنفی تصریح کرد: برخی مدیران دستگاه‌ها شیوه‌هایی برای برطرف کردن مشکلات به کار می‌گیرند که بسیار مؤثر بوده و تولیدکننده را به کار مشتاق‌تر و ایجاد انگیزه می‌کند.

فرماندار اسلامشهر افزود: همگرایی، همگونی، همکاری و همیاری که بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان برای برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان ایجاد شده سبب ماندگاری در بدنه نیز می‌شود هرچند که باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که برخی از مشکلات تولیدکنندگان یا قابل حل نیست و یا تولیدکننده در زمینه مشکلش توجیه نشده است.

مرسل پور با اشاره به برخی مشکلات تولیدکنندگان که مربوط به شهرداری‌ها در حوزه اسلامشهراست ،خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در حوزه تقسیمات کشوری نمی‌تواند درحوزه شهرستان اسلامشهر ورود پیدا کند و تولیدکنندگان و صنعتگران در حوزه چهاردانگه و احمدآباد مستوفی با مراجعه به بخشداری‌ها و شهرداری‌های مربوطه می‌توانند بدون تعیین تکلیف از شهرداری تهران مشکلاتشان را پیگیری کنند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار