مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

افزایش نشاط و پویایی دانش آموزان در گرو فعالیت های حوزه معاونت تربیت بدنی است

گرگان (پانا) - در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نشست تخصصی معاونت تربیت بدنی و سلامت با حضور احسان گوهری راد و همکاران معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش نشاط و پویایی دانش آموزان در گرو فعالیت های حوزه معاونت تربیت بدنی است

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه گفت: طرح ها و برنامه های ادارات تربیت بدنی، سلامت و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی مکمل هم بوده و با اجرای صحیح این طرح ها و برنامه ها ما به اهداف اسناد بالادستی دست خواهیم یافت. وی، افزایش نشاط و پویایی دانش آموزان را در گرو فعالیت های حوزه معاونت تربیت بدنی دانست و ادامه داد: این حوزه کشف مسئله و مشکلات را در دستور کار دارد و همچنین به دنبال حل مسئله است.

رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان در این جلسه گزارشی از اقدامات سال گذشته تحصیلی و پیگیری طرح ها و برنامه ها را ارائه نمود. وی اظهار داشت: با هدف برنامه ریزی و اجرای درس تربیت بدنی و ورزش مدارس، تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز مدارس، متناسب سازی فضاهای ورزشی ، بکارگیری نیروی موثر انسانی متخصص کانون حرکات اصلاحی و اعزام تیم های ورزشی به رقابت های ورزشی ملی و فرا ملی تلاش کرده ایم از تمام ظرفیت های موجود بهره ببریم.

طبرسا خاطر نشان کرد: هویت تربیت بدنی به درس تربیت بدنی است و برای غلبه بر فقر حرکتی معتقد به اجرای فعالیت های فوق برنامه همچون المپیاد، حیاط پویا، نرمش صبحگاهی هستیم تا سبب پویایی و نشاط دانش آموزان شویم.

وی ادامه داد: بر این اساس طرح توانمند سازی معلمان پایه با توجه به کمبود نیروی متخصص در مدارس برنامه ریزی شده است که طی آموزش 40 ساعته دو مرحله ای آن7000 معلم ابتدایی (پایه اول تا سوم) آموزش می بینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار