مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران :

اعتماد مردم و انتساب به ولایت فقیه بزرگ‌ترین سرمایه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است

اسلامشهر ( پانا) -آئین معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران وفرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد مردم و انتساب به ولایت فقیه  بزرگ‌ترین سرمایه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است

در این مراسم که حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر نیز حضور داشت، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در سخنانی اظهار داشت: حوزه فرهنگی کار یک یا دو نهاد نیست و همه سازمان ها و ارگان ها بایددست به دست هم دهیم، تا بتوانیم کار بزرگی را رقم بزنیم.
حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده اعتماد مردم و انتساب به ولایت فقیه را بزرگ ترین سرمایه های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: به همین دلیل باید کارهای بزرگی در زمینه تبلیغات اسلامی انجام دهیم.
وی با تشریح شرایط استان تهران گفت: این استان یک ششم جمعیت کشور را در خود جای داده است، اما از حیث اثرگذاری باید یک سوم اثرگذاری کشور را داشته باشد و این وظیفه ما به عنوان مسئولان فرهنگی و تبلیغی را سنگین تر می کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران دفتر اسلامشهر را یکی از ۱۹ دفتر فعال این سازمان در استان تهران دانست و افزود: باید برای رسیدن به اهداف مورد نظر همه با هم همکاری و تعامل کنیم.
در ادامه امام جمعه اسلامشهر نیز طی سخنانی در خصوص اهمیت تبلیغات تاکید کرد: همه پیامبران الهی مبلغ بودند و برای تبلیغ دین خدا آمده بودند.
حجت الاسلام محمد نوروزی با بیان این که از میان انبیا کسانی که در راه تبلیغ به شهادت رسیدند، کم نیستند ،گفت: انبیایی که آمران به معروف و نهی از منکر بودند، برای دین سختی های فراوانی را متحمل شدند، تبلیغ کار مهمی و کار مبلغ نیز سنگین است، گرچه کار تبلیغ مثل امر به معروف و نهی از منکر کار همه آحاد ملت است و فقط مختص طلبه ها نمی شود، اما در عین حال سازمان تبلیغات اسلامی چون این وظیفه را بر عهده گرفته است وظیفه سنگین تری بر دوش دارد که برنامه ارائه دهد و خودش نیز طبق همین برنامه حرکت کند.
رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر نیز در این جلسه طی سخنانی خاطر نشان کرد: کار فرهنگی وظیفه آحاد مردم است و در این زمینه اگر مشارکت مردم را نداشته باشیم موفق نخواهیم شد واگر به مباحث فرهنگی اهمیت ندهیم، باید هزینه های فراوانی برای جبران این کم اهمیتی پرداخت کنیم.
حجت الاسلام سید محسن بلند نظر توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی با تکیه بر مشارکت های مردمی، حمایت از شبکه های تبلیغی در شهر و روستا، تحکیم بنیان خانواده، تقویت گفتمان های دینی، دانشجویی و دانش آموزی، مهارت آموزی از طریق آموزش گروه های جریان ساز مانند اصناف و خانواده ها و توانمند سازی تشکل های دینی و فرهنگی را از اهداف مهم اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر دانست .

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار