معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان

ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی از فعالیت های تربیتی جدا نیست

گرگان (پانا) - جلسه کمیته کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی، در محل دفتر معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۶۲۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی از فعالیت های تربیتی جدا نیست

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان در این جلسه اظهار داشت: اعتقاد داریم که داشتن نگاه مشترک در اجرای برنامه ها کمک خواهد کرد تا از ظرفیت های درون سیستم بهتر استفاده شود و با همین رویکرد تصمیم گرفته شده است تا جلساتی به منظور هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت ها مطابق با اسناد بالادستی برگزار شود تا خروجی این جلسات که بر پایه یک نگاه سیستمی است دستیابی به اهداف را تسهیل نماید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: ارتقای کیفیت آموزشی جدا از فعالیت های تربیتی نیست و هدف همه ما دستیابی به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت است.

سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گلستان نیز در این جلسه اظهار داشت: رویکرد ما در معاونت پرورشی تعامل درون و برون سازمانی و همراهی با حوزه های مختلف آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین است. وی افزود: تشکیل کمیته های کارشناسی و استفاده از تضارب آرا کمک خواهد کرد تا تصمیمات اتخاذ شده همه‌جانبه و راهکارها کاربردی تر شود.

سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان نیز در این جلسه اظهار داشت: مطابق با سند تحول بنیادین فعالیت‌های ما در حوزه های مختلف آموزش و پرورش باید سبب دستیابی دانش آموز به حیات طیبه شود و این امر محقق نمی شود مگر اینکه تمام فعالیت های حوزه های مختلف، هماهنگ و همسو و در جهت دستیابی به اهداف مقدس نظام تعلیم و تربیت برگزار گردد.

در ادامه این جلسه، مدعوین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و مقرر گردید تا جلسات به صورت تخصصی و با دعوت از حوزه های مختلف به صورت مستمر برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار