مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

جلسه اعضای شورای اسلامی استان گلستان برگزار شد

گرگان (پانا) - با هدف بررسی مسائل آموزش و پرورش جلسه اعضای شورای اسلامی استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه اعضای شورای اسلامی استان گلستان برگزار شد

در این جلسه اعضای شورای اسلامی استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسائل آموزش و پرورش پرداختند.

دریافت وجه در زمان ثبت نام، توجه به محدوده بندی مناطق در زمان ثبت نام دانش آموزان، لزوم توجه خاص به اقشار کم درآمد در زمان ثبت نام دانش آموزان، توجه به مدارس خرید خدمات، توجه به مدارس تخریبی و نیازمند مقاوم سازی، لزوم تعامل با شورای شهر و روستا از سوی مدیران آموزش و پرورش شهرستان، توجه خاص به هدایت تحصیلی دانش آموزان و توازن رشته ای، نگاه ویژه به خیرین مدرسه ساز، لزوم تجاری سازی املاک مازاد آموزش و پرورش و بررسی روند آموزش در مدارس تیزهوشان از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه از سوی اعضای شورای اسلامی استان بود.

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه اظهار داشت: اعتقاد دارم که تعامل و ارتباط با اعضای شورای اسلامی می‌تواند بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را گره گشایی کرده و برطرف نماید.

وی افزود: دغدغه های مطرح شده از سوی اعضای شورا حکایت از آن دارد که همگی عزیزان ارتباط موثری با آموزش و پرورش دارند. مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت اعتبارات و فضا و پرسنل آموزش و پرورش استان برای اعضای شورا مطرح کرد و گفت:بسیاری از مسائل مطرح شده نیاز به عزم ملی دارد ولی مسائلی نیز مطرح شده است که با تعامل منطقه ای قابل اصلاح می باشد.

گوهری راد از اعضای شورای اسلامی خواست تا در زمینه ارتقای پوشش تحصیلی و جذب بازماندگان از تحصیل به ویژه در مناطق محروم، هدایت تحصیلی مطابق با اهداف برنامه ششم توسعه، لزوم توجه به رشته های مهارتی، تلاش برای ارتقای جایگاه استان در زمینه قبولی در کنکور سراسری،همکاری در تجاری سازی فضاهای مازاد آموزشی، جذب خیرین ملی و استانی برای امر مدرسه سازی، دریافت ۵ درصد عوارض شهرداری برای امر مدرسه سازی و نیز در زمینه انگیزه سازی برای رتبه های برتر کنکور، آموزش و پرورش را بیش از پیش یاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار