جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه خارگ برگزار شد

خارک ،بوشهر(پانا)_هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش ویژه خارگ در سال 1397 با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۲۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه خارگ  برگزار شد

رضا برمک، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خارک ضمن ارائه گزارش مختصری از مصوبات جلسه قبل، به قرائت دستور جلسه پرداخت. و در ادامه اقدامات انجام شده در شروع سال تحصیلی جدید را بیان نمود.

رضا برمک، دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه اظهار داشت: آموزش و پرورش بعنوان بزرگترین جامعه انسانی که دایره ارتباطی آن به نوعی کل افراد جامعه را در بر می گیرد. برای اداره و پیشرفت، بی نیاز از امر مشارکت نمی باشد. مشارکت همه جانبه در آموزش و پرورش نیازمند نگاه فرابخشی به آن است و چنین زمینه سازی نیازمند طرح جامع مشارکت است و با تعیین سمت و سو و چارچوب مشارکت همه جانبه در آموزش و پرورش می توان به سوی تعالی و توسعه و دستیابی به مطلوبیت های مورد نظر پیش رفت.

وی افزود : آموزش و پرورش رسالت و مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان و انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نوخاسته برعهده دارد. در چنین نهاد گسترده و پیچیده ای، استفاده از اندیشه ها و تجارب صاحبنظران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت و تشکیل شوراهای مختلف با همکاری و تفاهم همه ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی در منطقه برای اتخاذ تصمیم های بایسته و شایسته جهت توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش فرزندان این منطقه کاملا ضرورت دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه خارگ گفت : توجه بیشتر به جایگاه و ظرفیت های آموزش و پرورش در تربیت دینی فرزندان می تواند بنیه اعتقادی نسل آینده را تقویت و استحکام ببخشد.

رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: با توجه به ظرفیت آموزش و پرورش لازم است از این ظرفیت ها در مقوله تربیت و آموزش دانش‌آموزان درابعاد مختلف استفاده شود تا این افراد در زندگی شخصی و آینده جامعه بتوانند به خوبی ایفای نقش نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار