جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان با مسئولین شهرستان فاروج در خصوص پروژه های راه و شهرسازی شهرستان فاروج در خراسان شمالی

بجنورد (پانا)-رییس  اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج  از برگزاری جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان با مسئولین شهرستان فاروج در خصوص پروژه های راه و شهرسازی حوزه شهرستان فاروج خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان با مسئولین شهرستان فاروج در خصوص پروژه های راه و شهرسازی شهرستان فاروج در خراسان شمالی

زین العابدین ابراهیمی گفت:این جلسه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان ،نماینده مردم شهرستان فاروج در مجلس شورای اسلامی ،سرپرست فرمانداری فاروج ،شورای اسلامی شهر و شهرداری فاروج در محل شهرداری فاروج برگزار شد.

وی به مسائل اشاره شده در این جلسه اشاره کرد و افزود:چهار مطلب در این جلسه مطرح شد که شامل موارد مربوط به بحث واگذاری زمین ،بازنگری طرح جامع شهر فاروج،بحث قیر برای شهرداری و بحث بازآفرینی پایدار شهری و بافت فرسوده فاروج بود.

مصطفی زاده ،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه به بحث بازآفرینی شهری پایدار اشاره کرد و افزود: بحث تشکیل ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان به دبیری فرماندار شهرستان خیلی مهم است و خیلی از مطالب با تشکیل این ستاد رفع خواهد شد و این ستاد کمک زیادی در بحث بافت فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در شهرستان فاروج 92 هکتار محدوده شناسایی شده بافت فرسوده وجود دارد که متقاضیان می توانند جهت احداث واحدهای مسکونی جهت اخذ تسهیلات بافت فرسوده دراین محدوده اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار