در گفت‌وگو با پانا

واکنش عضو کمیته فنی استقلال به بازگشت مجتبی جباری: استقلال بحران دارد، باید کسی بیاید که کمک‌رسان شفر باشد

تهران (پانا) – مجید نامجو مطلق عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره شایعه بازگشت مجتبی جباری به این تیم به عنوان دستیار وینفرد شفر توضیح داد.

کد مطلب: ۸۶۲۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش عضو کمیته فنی استقلال به بازگشت مجتبی جباری: استقلال بحران دارد، باید کسی بیاید که کمک‌رسان شفر باشد

مجتبی جباری که فصل گذشته از سوی علیرضا منصوریان به استقلال برگشته بود تا آخرین سال‌های فوتبالش را برای این تیم به میدان برود، پس از گذشت چند هفته توسط مدیران وقت باشگاه استقلال کنار گذاشته شد و سرانجام در ابتدای این فصل تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت تا رسماً به جمع بازنشسته‌ها اضافه شده و آماده ورود به عرصه مربیگری شود.

پس از خداحافظی هشت شاکی از فوتبال، اخباری مبنی بر احتمال بازگشت او به استقلال این بار به‌عنوان مربی مطرح شد که در همان ابتدا با توجه به اینکه جباری مدرک مربیگری ندارد این خبرها رد شد، اما طی روزهای اخیر این خبر با حضور جباری در تمرین استقلال و ملاقات او با وینفرد شفر و جلسه خصوصی این دو نفر باعث شد تا بازگشت به استقلال برای زیدان فوتبال آسیا جدی‌تر شود.

مجید نامجو مطلق که چند روز پیش حکم خود برای حضور در کمیته فنی باشگاه استقلال را از امیرحسین فتحی سرپرست مدیرعاملی این باشگاه دریافت کرده است در گفت‌وگو با پانا بازگشت مجتبی جباری را به استقلال رد کرد و گفت: ما تاکنون در مورد حضور جباری در کمیته فنی جلسه‌ای نداشتیم و اخباری که طی روزهای اخیر به گوش رسیده است، هیچ کدام درست نیست. قرار است روند انتخاب مربی برای استقلال به این صورت باشد که سرمربی گزینه‌های مورد نظر را مطرح و در مورد آنها در کمیته فنی جلسه برگزار شود و یک نفر را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: کمیته فنی نظرش بر این است که به شفر و استقلال کمک کند و ما هم پس از بررسی گزینه‌ها به دنبال بهترین انتخاب هستیم. متاسفانه استقلال شرایط بحرانی دارد و همه ما در کمیته فنی باید کمک کنیم تا تیم از این بحران خارج شود و به روزهای خوبش برگردد بنابراین باید کسی انتخاب شود که کمک‌رسان شفر باشد. ما فعلاً چند گزینه در کمیته فنی داریم که باید آنها را بررسی کنیم اما تاکنون فردی را انتخاب نکرده‌ایم. ما قصد دخالت در کار شفر را نداریم و ضمن اینکه نمی‌خواهیم کمیته فنی همچون سال‌های گذشته یک اسم باشد بنابراین به دنبال تأثیر مثبت هستیم. خودم اگر ببینم کارایی ندارم ادامه نخواهم داد.

هافبک دهه 70 باشگاه استقلال افزود: همان‌طور که گفتم متاسفانه وضعیت فعلی استقلال خوب نیست. این تیم سال گذشته در نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست آورد، اما امسال دیر شروع شدن تمرینات و از طرفی رفتن بازیکنان بزرگ کار استقلال را سخت کرده است. به هر حال همه ما در تلاش هستیم تا بهترین شرایط را برای استقلال رقم بزنیم.

وی در پایان در مورد تعطیلات 20 روزه لیگ گفت: متاسفانه این اتفاقات را فقط در ایران می‌بینید که برای یک بازی نه چندان مهم سه هفته لیگ تعطیل می‌شود، در صورتی که در کشورهای دیگر معمولاً سه چهار روز اردو را زودتر شروع می‌کنند نه اینکه 20 روز تعطیل باشند. این تعطیلی تنها به تیم‌ها ضرر می‌رساند و آنها را از آمادگی دور می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار