برگزاری نخستین کارگاه آموزشی معلمان زبان انگلیسی چادگان

چادگان، اصفهان (پانا) - سرگروه آموزش معلمان زبان انگلیسی چادگان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی ویژه معلمان زبان این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۶۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی معلمان زبان انگلیسی چادگان

جلال سلمانی در گفتگو با خبرنگار پانا در چادگان با اشاره به برگزاری اولین کارگاه تخصصی معلمان زبان مقطع متوسطه دوم در این شهرستان گفت: اولین کارگاه آموزشی دبیران آموزش مقطع متوسطه دوم شهرستان چادگان با حضور این دبیران در پژوهشسرای دکتر حسابی چادگان برگزار شد.

وی ادامه داد:این کارگاه با رویکرد بررسی کتب نونگاشت پایه های دهم،یازدهم و دوازدهم متوسطه در شهرستان برگزار شد که در آن دبیران به بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع پرداختند.

سرگروه آموزش زبان انگلیسی شهرستان چادگان درباره تعداد معلمان این شهرستان در رشته زبان انگلیسی نیز گفت:این شهرستان با ۵دبیرستان و ۳هنرستان فنی حرفه ای و کاردانش دارای۸ دبیر زبان انگلیسی است.

سلمانی با اشاره به مشکلات عدیده آموزش زبان در مدارس گفت:علیرغم اینکه رویکرد کتاب ها در آموزش زبان نیز تغییر کرده است،اما همچنان مشکلاتی در آموزش زبان انگلیسی در مدارس داریم.

وی دور بودن اهداف کتاب های درسی جدید و کنکور سراسری از یکدیگر را بزرگترین چالش پیش روی این روزهای معلمان در مدارس برشمرد و اظهار داشت:در کتاب ها بیشتر روی مهارت های گفتاری و شنیداری تمرکز شده است،اما در کنکور هدف اصلی دستور زبان و خواندن است که همین باعث ایجاد دوگانگی در مدارس شده است.

سرگروه آموزش زبان انگلیسی شهرستان چادگان درپایان اظهار داشت:تا پایان سال حدود سه الی چهار کارگاه آموزشی دیگر نیز برای دبیران زبان شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار