معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش  در حاشیه سفر به مناطق عشایری لالی:

معلمان عشایری فرصت تحصیل کودکان را در مناطق صعب العبور فراهم کردند

اهواز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: معلمان عشایری  فرصت تحصیل علم و دانش را برای کودکان ما در صعب العبورترین مناطق عشایری فراهم کرده اند و این مسئله به آموزش و پرورش در تحقق عدالت آموزشی کمک می کند.

کد مطلب: ۸۶۲۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان عشایری فرصت تحصیل کودکان را در مناطق صعب العبور فراهم کردند

رضوان حکیم زاده امروز در حاشیه بازدید از مدارس عشایری آرپناه در لالی گفت: هدف از این بازدید تشکر از زحمات ارزشمند معلمان عشایری است.

وی افزود: معلمان عشایری این امکان را فراهم می کنند که آموزش و پرورش در دورترین مناطق که دسترسی به آن بسیار دشوار است، دارای معلم باشد.

حکیم زاده تصریح کرد: معلمان عشایری فرصت تحصیل علم و دانش را برای کودکان ما در صعب العبورترین مناطق عشایری فراهم کرده اند و این مسئله به ما در تحقق عدالت آموزشی کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه پوشش دوره پیش دبستانی در آموزش و پرورش خوزستان به خوبی انجام شده است، بیان کرد: با تلاش های ارزشمند مسئولین آموزش و پرورش استان خوزستان و حمایت خوب مردم عشایر، شاهد حضور گسترده نوآموزان پیش دبستانی در مدارس عشایری در کنار سایر دانش آموزان هستیم.

حکیم زاده دانش آموزان مناطق عشایری لالی را دارای انگیزه بالایی برای ادامه تحصیل دانست و گفت: اشتیاق دانش آموزان عشایری این منطقه به خصوص دانش آموزان دختر بسیار شوق انگیز است و امیدواریم شرایطی فراهم شود که زحمات این دانش آموزان به ثمر بنشیند.

گفتنی است صبح امروز معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش به همراه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و جمعی از مسئولین استانی از مناطق عشایری در لالی و منطقه صعب العبور آرپناه بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار