برگزاری طرح یاوران نماز در چهاردانگه

چهاردانگه (پانا) - طرح یاوران نماز با حضور رئیس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح یاوران نماز در چهاردانگه

در این مراسم حجت السلام گلوردی امام جمعه بخش چهاردانگه خطاب به دانش آموران بیان کرد: اهمیت نماز به قدری مهم است که در روایت به آن اشاره شده که نماز ستون دین است و فقط به ما مسلمانان متعلق نمی باشد و در دیگر ادیان نیز بوده است.

وی در ادامه هدف از نماز را ذکر و یاد خداوند دانست و افزود: کسی که ترک نماز کند در آخرت گرفتار و عذاب سنگینی در پی دارد.

سپس سعیده سید مومن رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در سخنانی اظهار کرد : طرح یاوران نماز در جهت تقویت ترویج فرهنگ نماز در مدارس اجرا می گردد و با توجه به این که نماز اصلی ترین و کیلیدی ترین و ارزشمند ترین موضوع در دین اسلام و نقش مهمی در تربیت افراد دارد، تبلیغ و تبیین آن از سوی تمام افراد بسیار ضروریست.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح در مدارس ضمن ترویج فرهنگ اقامه نماز ، سطح بینش و دانش معنوی و اخلاقی اسلامی دانش آموزان و حتی همکاران فرهنگی و اولیا انشالله بیشتر می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که به عنوان یاوران نماز و مروجان و مبلغان عرصه نماز فعالیت می کنند علاوه بر داشتن حسن اخلاق باید در تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان تلاش نمایند.

سید مومن تصریح کرد: با توجه به این که دشمنان همیشه به دنبال بیراهه کشاندن جوانان ایرانی اسلامی هستند باید فرهنگ نماز ، قرآن و عترت را در سطح جامعه برای آینده سازان ایرانی نهادینه کنیم تا بسیاری از مشکلات و آسیبهای اجتماعی کاهش یابد.

/خبرنگار: الیا نجفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار