حضور 700 نوآموز پیش دبستانی در همایش " رقیه جان دوستت دارم" در شیراز

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در تربیت دینی نوجوانان و جوانان، فرهنگ عاشورا به جهت الگوهای ویژه ای که در آن نهفته ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

کد مطلب: ۸۶۲۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور 700 نوآموز پیش دبستانی در همایش " رقیه جان دوستت دارم" در شیراز

علی عسکر نجفی در دومین همایش " رقیه جان دوستت دارم" که با حضور 700 تن از نوآموزان پیش دبستانی نواحی چهارگانه شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: آنچه در حیطه های مختلف تربیتی دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد، تربیت دینی است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس فرهنگ غنی شیعی را یکی از حوزه های مهم در تربیت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در تربیت دینی نوجوانان و جوانان، فرهنگ عاشورا به جهت الگوهای ویژه ای که در آن نهفته ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

حضرت رقیه (س) را یکی از الگوهای خاص عاشورا برای تربیت دینی معرفی کرد و گفت: تلاش ما ین است تا با بهره گیری از شخصیت های مهم عاشورا، در تربیت صحیح آینده سازان جامعه گام برداریم و هدف از برگزاری این همایش نیز که در روز شهادت حضرت رقیه (س) اجرا شد،آشنایی نوآموزان با این شخصیت مهم و تاثیر گذار عاشورا است.

در این همایش که با حضور سید مرتضی موسوی ،مدیر کل بهزیستی فارس برگزار شد، برنامه های فرهنگی مختلفی با هدف آشنایی نوآموزان با حضرت رقیه (س) و فرهنگ عاشورا اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار