ضرورت استفاده متوازن از نیروها در بخش های اداری و آموزشی

رشت(پانا)مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت های نیروی انسانی باید از نیروهای جوان و با تجربه به شکل متوازن استفاده کنیم.

کد مطلب: ۸۶۲۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده متوازن از نیروها در بخش های اداری و آموزشی

به گزارش خبرنگارپانا،نادر جهان آرای در جلسه کارگروه مشاوران جوان آموزش و پرورش با اشاره به مشی جدی دولت در استفاده از جوانان و بانوان گفت: کاهش میانگین سنی کارکنان باید به یک فرهنگ تبدیل شود و این مهم در ارتقای آموزش دانش آموزان نقش اساسی دارد. وی با تأکید بر ضرورت تجربه اندوزی فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در واحدهای آموزشی گفت: جوانان برای تجربه اندوزی لازم است سالهای اولیه خدمت را در مدارس سپری کنند و بهره گیری فوری از فارغ التحصیلان دانشگاه ها در سمت های اداری اشتباه است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان به جوانان توصیه کرد: با جدی گرفتن وظایف محوله و دوری از هر گونه سستی، پایه های تجربی خود را مستحکم کنند.

سعید فلیحی مشاور امور جوانان آموزش و پرورش استان گیلان با اعلام حضور 8000 نیروی کمتر از 40 سال در آموزش و پرورش استان گفت" تدوین اهداف و برنامه های جامع در سطح استان اولین گام در جهت اجرای برنامه های حمایتی از نیروهای انسانی جوان است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار