معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش در نشست هماهنگی اجرای بودجه ریزی عملیاتی

شفاف سازی گامی در جهت خدمت رسانی بهتر

کهریزک (پانا) - جلسه هم اندیشی مسئولین بودجه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با مناطق تابع در کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شفاف سازی گامی در جهت خدمت رسانی بهتر

یداله شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،گفت: تبلور راهکارهای عملیاتی بودجه ای با اجرای بودجه ریزی عملیاتی شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی بهتر با گام های استوار در راستای شفاف سازی بودجه ای رخ می دهد ، تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه های فی مابین استان و مناطق تابع، مبنی بر بودجه ریزی عملیاتی انتظار می رود؛ تخصیص اعتبار قبل از هزینه کردن از طریق بودجه صورت پذیرد.

قائم مقام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه ساله برقراری سرویس آمد و شد معلمان در جهت حفظ و آرامش آنها و رسیدن سریع و به موقع به کلاس درس و بالعکس خانواده تدارک دیده می شود ، اظهار داشت: برای استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت های موجود و ضروری آموزش و پرورش لازم است معلمان گرامی که از سرویس استفاده می نمایند و هنوز در سامانه سرویس ثبت نام ننموده اند هرچه سریعتر نسبت به این مهم اقدام نمایند.

شهباز بیگی، با تاکید بر اینکه مناطق تابع می توانند با استناد به قوانین ارائه شده در راستای در آمد زایی، در آمدهای اختصاصی خودرا افزایش دهند ، تصریح کرد: این فرصت خوبی ست که در آمدهای حاصله بتواند بخشی از هزینه ها ی مناطق را بپردازد.

شایان ذکر است در حاشیه این جلسه از پروژه های در حال اتمام کهریزک بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار