محمد جعفری رئیس آموزش و پرورش چترود:

انجمن اولیاء مربیان مهمترین رکن مدرسه است

کرمان(پانا) - محمد جعفری رئیس آموزش و پرورش چترود: یکی از ارکان مهم مدرسه رکن انجمن اولیاء و مربیان است.

کد مطلب: ۸۶۲۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انجمن  اولیاء مربیان مهمترین رکن مدرسه است

جلسه انجمن اولیاء ومربیان مدرسه ی شهدای کاظم آباد با حضورمحمد جعفری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چترود، مدیر و معلمان مدرسه وجمعی ازاولیاء دانش آموزان در محل نمازخانه مدرسه شهدای کاظم آباد برگزار شد.

در این جلسه محمد جعفری ضمن سلام و خوش آمدگویی به اولیا دانش آموزان بیان کرد: یکی از مسیر های تربیت فرزندان، سبک زندگی ائمه اطهار است واین راه مارا به سعادت، خوشبختی و موفقیت می رساند.

وی در ادامه گفت: سن نوجوانی سن استقلال و هویت یابی است و فرد در این سن قسمتی از رفتار دیگران راانتخاب میکند و سعی می کند با آنها شخصیت وهویت خود را شکل دهد و بسازد پس با توجه به این موضوع ما بعنوان افرد تاثیر گذار بایستی بیش از بیش متوجه سخنان و رفتار خود باشیم.

وی اظهارداشت: مدرسه بدون انجمن اولیاء و مربیان ناقص است و از طرفی هماهنگی بین افراد خانواده، هماهنگی بین افراد مدرسه و تعامل بین مدرسه وخانواده هاباعث به وجود آمدن فضایی مثبت و آرام برای تحصیل، آموزش وتربیت دانش آموزان می شود.محمد جعفری رئیس اداره در ادامه از والدین دانش آموزان خواستند که در خانه و محیط جامعه به گونه ای رفتار نکنند که جایگاه و شخصیت معلم تضعیف شود چون در صورت لطمه خوردن جایگاه معلم،جامعه وخانواده ها و خود دانش آموزان لطمه خواهند دید.در ادامه محمد جعفری در مورد آموزش مهارت های زندگی، مسئولیت پذیری، داشتن برنامه وهدف در زندگی و... صحبت کردند و از والدین خواستند که به این موضوعات توجه زیادی داشته باشند وبه شیوه درست به آنها عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار