تندیس برادران قریشی جایزه ویژه جشنواره کاریکاتور بوکان

ارومیه(پانا)- فستیوال کشوری جشنواره کاریکاتور بعد از ۶ سال وقفه فستیوال کشوری به میزبانی بوکان برگزار می شود که قرار است در ان جایزه ویژه برادران قریشی به برندگان این جشنواره اهدا شود.

کد مطلب: ۸۶۲۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تندیس برادران قریشی جایزه ویژه جشنواره کاریکاتور بوکان

مدیر برگزاری این جشنواره مهم کشوری درباره جزئیات برگزاری این فستیوال و جایزه ویژه آن عنوان کرد: بعد از ۶ سال وقفه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرهنگ ارشاد بوکان، شورای اسلامی و شهرداری، فرمانداری و جامعه هنری این شهرستان در اواخر آذر ماه سال جاری این شهرستان میزبان هنرمندان بزرگ کاریکاتور کشور خواهد بود.

محمد محمودی عنوان کرد: در همین راستا خوشبختانه شاهد نگرش بسیار مثبتی در سطح مسئولان شهرستانی برای برگزاری این جشنواره بزرگ بعد از ۶ سال هستیم.

وی تصریح کرد: روز سه شنبه هفته جاری شاهد رونمایی از پوستر جشنواره با حضور مسئولان شهرستانی بودیم وبر اساس برنامه زمانبندی شده قرار است اثار کاریکاتوریست های کشوری تا ۱۵ آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

محمودی ادامه داد: یک هفته برای داوری اثار ارسالی به جشنواره در نظر گرفته شده و امید است بتوانیم در نهایت از ۱۰۰ اثر برتر انتخابی تقدر کنیم.

دبیر جشنواره کاریکاتور بوکان افزود: با همکاری مسئولان شهرستانی ۳۵۰ میلیون ریال بودجه برای برگزاری جشنواره اختصاص یافته است که جای تقدیر است.

وی عنوان کرد: بوکان اکنون به عنوان یکی از قطب های کاریکاتور کشور و همچنین زادگاه پدران کاریکاتور کردی نیز به شمار می رود که این مهم ما را بر ان داشت که جایزه ویژه این جشنواره را به نام این بزرگان مزین کنیم.

محمودی گفت: جایزه ویژه جشنواره به نام براداران قریشی نام گذاری و برای اولین بار با اثرات برتر اهدا خواهد شود و امید است هر ساله این جایزه به کاریکاتوریست های برتر کشور تقدیم شود.

وی ادامه داد: انتظار است بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و در نهایت کتاب این اثار چاپ و در اختیار مردم قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار