نماینده آذربایجان غربی نایب رئیس اول هیات رئیسه مجلس‌دانش آموزی شد

ارومیه (پانا) - پیام عزیز نماینده دانش آموزان آذربایجان غربی در مجلس دانش آموزی با برگزاری انتخابات به عنوان نایب رئیس اول هیات رئیسه انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۶۲۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده آذربایجان غربی نایب رئیس اول هیات رئیسه مجلس‌دانش آموزی  شد

فعالیت نهمین دوره مجلس دانش آموزی با برگزاری انتخابات هیات رئیسه این مجلس آغاز شد.

پیش از برگزاری انتخابات نیز بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علوی وزیر اطلاعات و برخی مسئولین کشور در محل برگزاری گردهمایی نمایندگان مجلس که ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی است، حضور یافته و ایراد سخنرانی نمودند.

حسین عباس زاده رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در گفت و گو با پانا در خصوص انتخابات هیئت رییسه مجلس دانش آموزی گفت: استان آذربایجان غربی دارای 7 نماینده در مجلس دانش آموزی است که با برگزاری انتخابات از بین دانش آموزان در سطح مدارس، مناطق و شهرستان ها و استان انتخاب شده اند.

عباس زاده ادامه داد:سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی طی سال های اخیر برنامه ریزی های ویژه ای را برای حضور پر رنگ در مجلس دانش آموزی و شناساندن استعدادها و نخبه های اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان داشته و در این راه موفقیت های خوبی را نیز کسب نموده است.

گفت: انتخابات هیئت رییسه نهمین دوره مجلس دانش آموزی با انتخاب پیام عزیز دانش آموز شاهیندژی عضو مجلس دانش آموزی به عنوان نایب رییس اول مجلس همراه بود که با اکثریت آرا موفق به حضور در این جایگاه شد. دیبا شیخی دیگر دانش آموز آذربایجان غربی در مجلس دانش آموزی نیز که کاندیدای کارپردازی هیئت رییسه بود با اختلافی اندک موفق به کسب رای نشد. در دوره گذشته مجلس دانش آموزی نیز رامین فتح آذر از دانش آموزان آذربایجان غربی به عنوان نایب رییس اول مجلس انتخاب شده بود.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با اشاره به روند برگزاری انتخابات هیئت رییسه گفت : انتخابات هیئت رییسه مجلس دانش آموزی به ریاست هیئت سنی جلسه که ریاست آن را نیز احمدزاده یکی از دانش آموزان آذربایجان غربی برعهده داشت آغاز شد و در ادامه کاندیداها برای کسب رای برای کرسی های تعیین شده به رقابت پرداختند، امروز نیز انتخابات کمیسیون های مجلس دانش آموزی برگزار خواهد شد که امیدواریم در کمیسیون ها موفقیت لازم را کسب نماییم چراکه در دوره گذشته مجلس دانش آموزی مهرداد حسینی به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی و هنری انتخاب شده بود.

جلسات مجلس دانش آموزی به صورت مداوم و منظم و با حضور مسئولین مختلف کشور در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

اعضای هیئت رییسه مجلس دانش آموزی به عنوان مشاورین وزیر آموزش و پرورش و سایر نمایندگان به عنوان مشاورین مدیران کل آموزش و پرورش در حوزه های انتخابیه منصوب می شوند و جلساتی را پیرو مشکلات دانش آموزان در مناطق مختلف با مسئولین برگزار می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار