در پاسخ به پانا

رئیس فدراسیون گلف: اعتقاد دارم باید در اتاق شیشه‌ای باشم؛ با توسعه گلف انگیزه تولید داخلی فراهم خواهد شد

تهران (پانا) – رئیس فدراسیون گلف می‌گوید سیاستش برای کار در این فدراسیون حضور در اتاق شیشه‌ای است و به همین منظور رسانه‌ها باید خروج از ضوابط را اطلاع دهند.

کد مطلب: ۸۶۲۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فدراسیون گلف: اعتقاد دارم باید در اتاق شیشه‌ای باشم؛ با توسعه گلف انگیزه تولید داخلی فراهم خواهد شد

حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در نشست خبری پس از مراسم معارفه‌اش مقابل درباره تغییر و تحولات در ساختار فدراسیون پس از آغاز رسمی به کار در این فدراسیون گفت: برای توسعه گلف باید ظرف این رشته ورزشی را بزرگ کنیم و برای بزرگ کردن این ظرف باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد، به حذف فکر نخواهیم کرد و اولین ظرفیت بهره بردن از کادر اجرایی و اداری قبلی است.

رئیس جدید فدراسیون گلف در ادامه در پاسخ به سوال پانا درباره راهکارهایش برای مدیریت مخارج خارجی فدراسیون با توجه به گران شدن ارز گفت: موضوع ارز تابعی از رفتار بانک مرکزی و سیاست‌های وزارت ورزش است. تصمیمی که بانک مرکزی و وزارت ورزش بگیرد شامل همه فدراسیون‌ها خواهد بود و باید به سیاست‌ها و آیین‌نامه‌ها بین این دو بخش رجوع کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگر پانا درباره واردات لوام گلف به ایران و عدم وجود تولید کننده داخلی گفت: تولیدکننده جایی قدم خواهد گذاشت که برایش صرفه اقتصادی داشته باشد. در حال حاضر تولید کننده‌ای در داخل کشور نداریم اما مطمئناً با توسعه گلف و همگانی کردن این رشته ورزشی انگیزه‌ها برای تولید لوزام این رشته در ایران فراهم خواهد شد.

عزیزی در پاسخ به سؤال دیگر پانا درباره بحث اسپانسرینگ در این فدراسیون گفت: در جایی حامی مالی ورود می‌کند که علاوه بر داشتن تماشاگر و ورزشکار، بعد رسانه‌ای هم داشته باشد؛ در وضعیت فعلی گلف ما این ظرفیت را ندارد که مانند سایر کشورهای جهان اسپانسر وارد گلف شود اما از برخی شرکت‌ها صرف‌نظر از این موارد دعوت به همکاری کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه درباره وجود این ذهنیت در بین مردم که گلف ورزش پولدارهاست، گفت: متاسفانه این ذهنیت وجود دارد؛ مثلا شما در آثار سینمایی می‌بینید که یک سری سیاستمدار مشغول گلف بازی کردن هستند. این ذهنیت در حالی وجود دارد که در جهان میلیون‌ها نفر گلف‌باز داریم و نمی‌توان این رشته را گران ارزیابی کرد.

عزیزی در پاسخ به سؤال دیگر پانا درباره استفاده برخی از رئیس فدراسیون‌ها از اقوام خود در فدراسیون گفت: همان‌طور که در جلسه مجمع هم گفتم یکی از اهداف من این است که آئین‌نامه‌ای تهیه کنیم که استفاده و استخدام اقوام رئیس و اعضا هیات رئیسه در ساختار فدراسیون ممنوع باشد. اعتقاد من بر این است که باید بعنوان مدیر فدراسیون در اتاق شیشه‌ای باشم و برای همین از رسانه‌ها می‌خواهم هرجا از این ضوابط خارج شدیم رسالت رسانه‌ای خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار