پایان «لحظه گرگ و میش» در شمال تهران

تهران (پانا) - تصویربرداری فاز دوم سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان هفته جاری در شمال تهران به پایان می رسد.

کد مطلب: ۸۶۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پایان «لحظه گرگ و میش» در شمال تهران

این سریال با کارگردانی همایون اسعدیان از سال گذشته آغاز شده است و تصویربرداری فاز دوم آن هفته جاری به پایان می رسد.

در این سریال بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی‌نژاد، حسام محمودی، المیرا دهقانی، شهره سلطانی، لیلا بلوکات به ایفای نقش می پردازند.

تصویر برداری «لحظه گرگ و میش» در مناطق جنوبی و شمالی تهران انجام شده است.

تصویربرداری فاز اول این سریال به تهیه کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان اواخر سال گذشته به پایان رسید و فاز دوم آن اوایل سال ۹۷ مقابل دوربین رفت. برخی لوکیشن‌های فاز دوم با فاز اول مشترک است. همچنین فاز اول در دهه ۶۰ و ۷۰ می‌گذرد و فاز دوم نیز در ادامه آن سالها و ۱۰ سال بعد خواهد بود.

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ تحولات اقتصادی و اجتماعی و ... آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت. در این سریال فاطمه گودرزی و فرید سجادی حسینی نقش یک زوج و نقش محوری قصه‌ را بازیگری جدید با کاراکتر «حنانه» بر عهده دارد.

عوامل دیگر این مجموعه عبارتند از: همایون اسعدیان تهیه کننده و کارگردان، مونا انوری زاده نویسنده، سعید علیجانی مدیر تولید، سهیل نوروزی مدیر تصویربرداری، مهرداد میرکیانی طراح و مدیر چهره پردازی، بابک کریمی طاری طراح صحنه ،ساسان نخعی مدیر صدابرداری،شیوا رشیدیان طراح لباس، مریم هژیروند مدیر برنامه‌ریزی، پکاه جهان دار و مهدی فهیمی دستیاران کارگردان، ماریا میرنژاد منشی صحنه، مهدی مجلل و رضا بداغی مدیران تدارکات، مهدی حیدری عکاس و فیلمبردار پشت صحنه.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار