نماینده مردم مهاباد:

بانک رسالت ساماندهی موسسه «سپهر ایرانیان» را بر عهده گرفت

ارومیه(پانا)-نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک قرض الحسنه رسالت، ساماندهی و مدیریت موسسه قرض الحسنه سپهر ایرانیان این شهر را برای حل مشکل نقدینگی آن بر عهده گرفت.

کد مطلب: ۸۶۲۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بانک رسالت ساماندهی موسسه «سپهر ایرانیان» را بر عهده گرفت

جلال محمودزاده افزود: ادغام موسسه سپهر ایرانیان و بانک قرض الحسنه رسالت با موافقت بانک مرکزی انجام گرفت و امور حساب های این موسسه به بانک رسالت ارجاع داده می شود.


وی ادامه داد: تک شعبه بودن این موسسه قرض الحسنه در مهاباد و هجمه سپرده گذاران برای برداشت موجودی حساب های بانکی خود در ماه گذشته، این صندوق را دچار مشکل کرده بود و بر این اساس با ادغام این موسسه با بانک رسالت مشکل آن برطرف می شود.


محمود زاده با بیان اینکه 11 هزار حساب بانکی در موسسه سپهر ایرانیان وجود دارد، اضافه کرد: این موسسه هم اکنون بیش از 320 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به شهروندان اهدا کرده است که هر ماه اقساط آن را دریافت می کند.


نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موسسه سپهر ایرانیان با اسم بانک قرض الحسنه رسالت با نهایی شدن این تفاهم نامه از این پس به عنوان یکی از شعبه های این بانک فعالیت خواهد کرد.


برخی شایعه ها طی هفته های گذشته مبنی بر ورشکستگی موسسه قرض الحسنه سپهر ایرانیان موجب شد تا جمعی از سپرده گذاران این موسسه در مهاباد با تجمع مقابل آن دریافت وجوه نقد حساب های خود را خواستار شوند.


موسسه قرض الحسنه سپهر ایرانیان مهاباد 6 سال است که در این شهرستان سابقه فعالیت دارد؛ این شهرستان با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار