پیش فروش اینترنتی بن کتاب نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز شد

تبریز (پانا)- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز فروش اینترنتی بن کتاب شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیش فروش اینترنتی بن کتاب نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز شد

محمد محمدپور امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فروش اینترنتی بن کتاب شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد و اظهار داشت: علاقه مندان می توانند در این سایت ثبت نام، کد رهگیری دریافت و در حین برگزاری نمایشگاه از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه، بن های خود را دریافت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: خرید اینترنتی بن کتاب نمایشگاه کتاب تبریز از طریق همه کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر بوده و فیش دریافتی پس از ثبت نام و خرید اینترنتی باید از سوی خریدار برای دریافت اصل بن در نمایشگاه ارایه شود.

وی حاطرنشان کرد: امسال برای رفاه حال مراجعه کنندگان به نمایشگاه، باجه های بانکی مستقر در محل نمایشگاه افزایش یافته است و سیستم بانکی متمرکز در نمایشگاه مستقر خواهد شد.

محمدپور، بن های تخفیف پیش فروش برای مقاطع ارشد و دکتری را سه میلیون ریال، فوق دیپلم و کارشناسی را 2 میلیون ریال و دیپلم و سطوح معادل حوزوی را یک میلیون ریال اعلام کرد.

وی گفت: خریداران علاوه بر ٢٠ درصد تخفیفی بن ها از تخفیف ناشران شرکت کننده در این نمایشگاه نیز بهره مند می شوند.

محمدپور افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه تهران دومین نمایشگاه بزرگ در کشور محسوب می شود، تمهیداتی اندیشیده شده تا علاقمندان بتوانند قبل از حضور در نمایشگاه بن مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری کنند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از 29 مهر تا 4 آبان در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار