حدود 12هزار گواهی الکترونیکی مهارت در آذربایجان غربی صادر شد

ارومیه(پانا)-مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: 11 هزار و 936 نفر از متقاضیان آموزش های مهارتی در استان، طی نیمه نخست سال گواهینامه الکترونیکی دریافت کرده اند.

کد مطلب: ۸۶۲۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
حدود 12هزار گواهی الکترونیکی مهارت در آذربایجان غربی صادر شد

محسن مددی با بیان اینکه 27 هزار و 394 نفر در آزمون های ادواری این اداره کل شرکت کرده اند، افزود: از این تعداد 16 هزار و 528 نفر در آزمون های کتبی قبول شده و به مرحله بعدی آزمون عملی معرفی شده اند.


وی افزود: برای تمامی کسانی که در نیمه نخست سال جاری در آزمون های کتبی و عملی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قبول شده اند، پس از پرداخت 30 هزار ریال به عنوان هزینه گواهینامه کارت مهارت الکترونیکی صادر شده است.


وی افزود: دارندگان گواهینامه الکترونیکی جهت مشاهده و استعلام گواهینامه می توانند به سامانه http://azmoon.portaltvto.com یا http://certificate.portaltvto.com مراجعه کنند.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: گواهینامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای از سال 1392 تنها به صورت الکترونیکی بوده و استعلام صحت آنها نیز از سامانه فوق انجام می شود.


سالانه دهها هزار نفر در آذربایجان غربی آموزش مهارتی دریافت می کنند که این رقم در 2 سال گذشته به صورت جهشی افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار