دوره آموزشی توانمندسازی روانی ،اجتماعی دانش آموزان درکردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های ا جتماعی آموزش و پرورش کردستان گفت : دوره مدرسی توانمندسازی روانی، اجتماعی دانش آموزان پایه نهم استان کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۲۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی توانمندسازی روانی ،اجتماعی دانش آموزان درکردستان برگزار شد

محمدرضا سورسوری رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های ا جتماعی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این مطلب گفت : در این دوره که در راستای بند چهارم تفاهم نامه مشترک آموزش و پرورش با شورای مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، 50 نفر از مربیان مجری طرح در شهرستان ها و مناطق 16 گانه استان شرکت داشتند.

وی افزود: در این کارگاه یکروزه چارچوب و سر فصل های اجرایی طرح با هدف ظرفیت سازی برای توانمندسازی دانش آموزان و تقویت شیوه های مشارکت گروهی و آموزش مهارت های زندگی و ایجاد روحیه تفکر خلاق و نقادانه، روحیه همزیستی مسألت آمیز و تصمیم گیری در نحوه مقابله با پیشگیری از آسیب های اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

سورسوری اظهار امیدواری کرد پس از توانمندسازی مربیان و به روز کردن دانش آنان در رابطه با اجرای طرح، شاهد مواجه آگاهانه و توأم با خردمندی دانش آموزان در زمینه آسیب های اجتماعی باشیم.

لازم به ذکر است طرح توانمندسازی روانی،اجتماعی دانش آموزان با اولویت مناطق در معرض خطر و آسیب پذیر در راستای سند پیشگیری اولیه از اعتیاد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار