دیدار امام جمعه وجمعی از مسئولین منطقه لشت نشاءبا کارکنان پاسگاه انتظامی این منطقه

رشت(پانا) - جمعی از مسئولین منطقه لشت نشاء بمناسبت هفته نیروی انتظامی از کارکنان پاسگاه نیروی انتظامی این منطقه دیدار واز زحماتشان قدردانی کردند.

کد مطلب: ۸۶۲۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار امام جمعه وجمعی از مسئولین منطقه لشت نشاءبا کارکنان  پاسگاه انتظامی این منطقه

به گزارش خبرنگار پانا، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام رنجبر گفت: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می‌نماید.

در ادامه زهرا قلی پور رئیس آموزش و پرورش این منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی از زحمات پرسنل غیور ناجا در زمینه ایجاد نظم و امنیت و آرامش و همکاری لازم با مدارس منطقه تقدیر و تشکر نمود .

قلی‌پور با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان پلیس مقتدر امین مردم است افزود: این شعاربسیار زیبا و پسندیده است و برگرفته از شعور و غیرتمندی و تلاش کارکنان نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
رئیس آموزش و پرورش لشت نشاء تصریح کرد: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال، اعتقاد راسخ به « ولایت فقیه » ،عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می‌آید.

قلی پور در پایان اضافه کرد:بی تردید امنیت و آرامش امروز ما، مدیون فداکاری ها و فعالیت‌های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان ، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه کشور مان مهیا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار