مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

‌حمایت از فعالیت های جوانان در زمینه افزایش نشاط اجتماعی نوید گر آینده روشنی است

یزد(پانا) - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان خاتم گفت: از فعالیت های جوانان و مشارکت سازمانهای مردم نهاد در زمینه افزایش نشاط اجتماعی در سطح استان و شهرستان ها حمایت می کنیم.

کد مطلب: ۸۶۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
‌حمایت از فعالیت های جوانان در زمینه افزایش نشاط اجتماعی نوید گر آینده روشنی است

کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان خاتم با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فرماندار خاتم، معاون سیاسی، امنیتی فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان خاتم در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این نشست بیان کرد: ظرفیت و پتاسیل بالای شهرستان خاتم در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ایجاد اشتغال می تواند نویدگر آینده روشنی برای این شهرستان باشد.
"فخرالسادات خامسی هامانه" افزود: باید شاخص ‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان که نیاز به حمایت معنوی و مادی دارد، شناسایی گردد و درحد توان در راستای ارتقا‌ی آنها به ویژه در حوزه فعالیت جوانان در زمینه نشاط اجتماعی از طرف مسئولان استان و شهرستان تلاش شود.
خامسی هامانه ادامه داد: باتوجه به اینکه شهرستان خاتم جمعیت جوان بالایی دارد می توان با برنامه ریزی در حوزه نشاط ‌اجتماعی، گفت ‌و گو بین جوانان، آموزش و مشاوره، باعث ارتقا و اعتماد به نفس جوانان و به میدان آمدن آنها در سطح فرهنگی اجتماعی شد.
فرماندار خاتم نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین آسیب های اجتماعی متوجه نسل جوان ‌است، در همین راستا ۶ کارگروه فرهنگی اجتماعی در شهرستان فعال شده است.
"فرجام فاضلی" ادامه داد: امیدواریم ‌با برگزاری جلسات متعدد در شهرستان خاتم و با همکاری این کارگروه های آموزشی و ادارات ، نهادها و تشکل های مردم نهاد، این شهرستان از هرگونه آسیب اجتماعی پاک گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار