مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران:

زندان نباید محل نگهداری بدهکاران کم توان باشد

اسلامشهر (پانا) - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران از آزادی 24 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد توسط خیرین نیکوکاردر اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
زندان نباید محل نگهداری بدهکاران کم توان باشد

منوچهر رحمانی در جلسه بخشداران وشهرداران اسلامشهراظهارداشت: طی نیمه نخست سال جاری، ۲۳ نفر از زندانیان اسلامشهر شامل بیست و دونفر مرد و یک نفر زن با داشتن مجموعا" چهار میلیارد و یکصد و چهار میلیون بدهی، آزاد شدند.
وی در ادامه افزود: نیکوکاران تهرانی که همیشه خود پیگیر نجات زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد هستند، در مناسبتهای مختلف مذهبی بیش از ایام دیگر، با کمکهای خود تمام یا قسمتی از بدهی آنان را پرداخت می کنند و در این راه نقش اساسی را بر عهده دارند..
رحمانی با اشاره به دیدگاه والای انسانی اسلام و ائمه اطهار (ع)در خصوص مهلت به بدهکار معسر و کمک به آزادی آنان تاکید کرد: اعتقاد نظام اسلامی بر این است که زندان نباید محل نگهداری بدهکاران کم توان باشدو دراین خصوص، ستاد دیه همواره،سعی درآزادی زندانیان بی بضاعت با جرایم غیرعمد را داشته و نیکوکاران می توانند در تمام ایام سال، با واریز مبالغ هر چند اندک به این طرح کمک نموده تا گامهای اصلاح و تربیت با توانمندی بیشتر برداشته شود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار