رئیس شورای شهر چناران

طرح نصب پلاک افتخار بر سردرب منازل خانواده های شاهد شهر چناران به اجرا در خواهد آمد

چناران (پانا) - رئیس شورای شهر چناران ازاجرای طرح نصب پلاک افتخار تمثال مبارک 167شهیدبرای اولین بار بر سردرب منازل خانواده های معززشاهد شهر چناران خبر داد

کد مطلب: ۸۶۲۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح نصب پلاک افتخار بر سردرب منازل خانواده های شاهد شهر چناران به اجرا در خواهد آمد

حسین سپهری رئیس شورای شهر چناران، با اشاره به مصوبات شورای شهر چناران در خصوص مسائل و موضوعات ارزشی، گفت: در این دوره از شورای شهر با دغدغه و احساس مسئولیت کلیه اعضای شورا در خصوص موضوعات فرهنگی و ارزشی مصوبات خوبی جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شد که برگزاری اولین یادواره 9 سردار و 167 شهید شهر چناران از اقدامات شاخص ما در این حوزه بود.
وی افزود: نصب پلاک افتخار بر سر درب منازل شهدا جهت یادآوری دوران دفاع مقدس برای نسل امروز شهرمان است، چون معتقدیم به برکت ایثار، رشادت و خون های مقدس شهداست که امنیت و آسایش امروزکشور به ما هدیه داده شده است و باید شکرگزار این موهبت الهی باشیم.
رئیس شورای شهر چناران، بیان کرد: برای نصب پلاک افتخار، کار شناسایی 167 خانواده شهید ساکن در محلات مختلف شهر با همکاری بنیاد شهید انجام شده و انشاالله طبق هماهنگی صورت گرفته در پایان هر ماه با معرفی این محلات و تعداد شهدای هر محله بصورت برگزاری یادواره شهدای محلات انجام می گردد و در پایان هر یادواره با حضور خانواده های معزز این عزیزان، مسئولین و اهالی محل، پلاکهای افتخار رونمایی میگردد.
سپهری، اظهار داشت: این پلاکها بصورت تابلوی فلزی طراحی شده که ابعاد آن 40*80 است و بر روی آن اطلاعاتی از مشخصات شهید، شامل تاریخ، محل شهادت و تاریخ تولد شهید درج شده است.
این عضو شورای شهر چناران، بیان کرد: این پلاکها با هدف معرفی بیشتر این عزیزان به شهروندان ساکن در محلات محل سکونت آنان ، خصوصا جوانان و نوجوانان شهر و همچنین تجلیل از رشادتهای دوران جهاد و شهادت بر سردرب منازل خانواده های گرامی شاهد نصب می شود.
گفتنی است شهرستان چناران حدود 400 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده که تعداد 167 نفر از این شهدای گلگون کفن متعلق به شهر چناران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار