مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل:

۱۰۶ زندانی مالی در اردبیل با پرداخت ۲۴ میلیارد تومان آزاد شدند

اردبیل(پانا) - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: ۱۰۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که در مجموع مبلغ محکومیت این تعداد از زندنیان ۲۴ میلیارد تومان بوده در ۶ ماهه نخست امسال از زندان های استان آزاد شدند.

کد مطلب: ۸۶۲۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۶ زندانی مالی در اردبیل با پرداخت ۲۴ میلیارد تومان آزاد شدند

کریم‌الله محبوبی در جلسه هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال از پرونده‌های مربوط به زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان 290 فقره پرونده مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم از سوی هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان در این زمینه اتخاذ شده است .

وی افزود: از این تعداد پرونده بررسی‌ شده 106 مورد پس از بررسی‌های مختلف و فراهم شدن زمینه‌های لازم منجر به آزادی زندانیان شده که در مجموع مبلغ محکومیت این تعداد از زندنیان 24 میلیارد تومان بوده که با تامین آن از منابع مختلف زمینه برای آزدسازی این افراد از زندان‌های استان فراهم شده است .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تصریح کرد: از مجموع مبلغ پرداختی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی 786 میلیون تومان از سوی ستاد دیه کشور پرداخت شده و مردم خیر و نیکوکار استان نیز بیش از 194 میلیلون تومان کمک کرده‌ و مبلغ پنج میلیارد و 274 میلیون تومان نیز شاکیان گذشت کرده‌اند .

محبوبی بیان کرد: باقیمانده مبلغ بدهی نیز از محل تسهیلات بانکی، آورده خود مددجویان، پرداختی بیمه و صندوق خسارت های بدنی و دریافت اعسار از طریق دادگستری های استان تامین و برای آزادسازی زندانیان هزینه شده است .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با بیان اینکه از تعداد افراد زندانی آزادشده از زندان‌های استان یک نفر از بانوان زندانیان جرائم غیر عمد بوده که با کمک خیرین زمینه آزادسازی وی فراهم شده است، گفت: از افراد آزادشده در نیمه نخست امسال 77 پرونده مربوط به محکومیت مالی، 21 فقره پرونده مربوط به مهریه و هشت فقره پرونده نیز مربوط به حوادث کارگاهی و رانندگی بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار