رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خبر داد:

کسب 6 مدال رنگارنگ ورزشکاران اردبیلی در پاراآسیایی جاکارتا

اردبیل(پانا) - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل گفت: با همت و غیرت ورزشکاران جانباز و معلول استان اردبیل موفق شدیم در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 6 مدال رنگارنگ به دست آوریم.

کد مطلب: ۸۶۲۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب 6 مدال رنگارنگ ورزشکاران اردبیلی در پاراآسیایی جاکارتا

میرحمید موسوی اظهار کرد: ورزشکاران استان اردبیل جلیل باقری جدی، محسن طلوعی، زهرا حبیبی و همچنین حسن جعفری موفق شدند در مسابقات تیمی و انفرادی به همراه سایر ورزشکاران کشورمان برای ایران اسلامی عزت و افتخار بیافرینند که ما این موفقیت را به جامعه ورزشی استان اردبیل تبریک می‌گوئیم .

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات حسن جعفری به عنوان کاپیتان تیم گلبال جمهوری اسلامی ایران توانست از 8 گل تیم ملی گلبال کشورمان به چین 7 گل را به نام خود ثبت کند تا به همراه تیم گلبال کشورمان با اقتدار قهرمانی مسابقات پاراآسیایی را به دست آورد که علاوه بر حسن جعفری دو ورزشکار ما نیز در این تیم حضور داشتند .

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان گفت: در رشته دومیدانی پرتاب وزنه و دیسک جانباز سرافراز کشورمان و خطه سبلان جلیل باقری جدی توانست دو مدال نقره را در رشته دومیدانی ماده پرتاب وزنه و دیسک به دست آورد و در جایگاه نائب قهرمانی مسابقات پاراآسیایی قرار گیرد .

موسوی بیان کرد : همچنین زهرا حبیبی به عنوان عضو تیم بسکتبال با ویلچر بانوان نیز برای اولین بار توانست به همراه این تیم افتخارآفرینی کرده و در جایگاه چهارم قرار گیرد .

وی بیان کرد: در رشته بسکتبال با ویلچر نیز محسن طلوعی از استان اردبیل در کنار سایر هم تیمی‌های خود موفق شدند قهرمانی مسابقات را به دست آورند که جای دارد این موفقیت‌ها را به اهالی استان اردبیل تبریک عرض کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار